رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد؛

استرداد امتیاز داماش به کارون اروند|بازگشت امتیاز به داماش بستگی به توافق طرفین دارد

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص پرونده شکایت باشگاه اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان را ارائه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمشید نورشرق در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: اختلاف دو باشگاه بیش از یک سال است که مطرح است ماجرا از این قرار است که خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه اروند خرمشهر توسط باشگاه داماش گیلانیان بر اساس توافقی بوده که باشگاه گیلانی به تعهدات خود عمل نکرده و اگر بخواهم ساده تر بگویم بهای خرید امتیاز به باشگاه اروند خرمشهر پرداخت نشده بود.

نورشرق در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه داماش پول امتیاز را تامین کرده است، گفت: بازگشت امتیاز به باشگاه داماش بستگی به این خواهد داشت که طرفین یعنی باشگاه داماش و اروند خرمشهر به توافق برسند چرا که آرای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت در خصوص این پرونده توسط کمیته استیناف تایید شده است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت که با برنامه گل طلایی رادیو جوان صحبت می کرد در پاسخ به این پرسش که امتیاز به باشگاه اروند خرمشهر بازگشته است، بیان داشت: در حال حاضر تا زمانی که دو باشگاه توافق جدیدی نکنند امتیاز متعلق به باشگاه اروند خرمشهر است.

گفتنی است، اسماعیل حاجی پور مالک داماش گیلان و محمدمهدی الطافی مدیرعامل این تیم به تعهدات خود در قبال پرداخت هزینه خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر عمل نکردند تا پس از ۱۶ ماه تاخیر داماش گیلان با چنین وضعیت بحرانی مواجه شود.

در صورت اینکه رضایت کارون اروند خرمشهر کسب نشود، داماش گیلان به طور کامل منحل خواهد شد.

Share