معرفی فروشگاه اینترنتی کتاب نشر ماهی

فروشگاه اینترنتی ماهی با ورود اطلاعات کتاب‌هایی که با عنوان آخرین منتشر شده ها به صورت روزانه، و با بهبود شرایط خرید و دسترسی آسان، در تلاش است با افزودن موضوعات و امکانات جدید‌تر، فضای مناسب‌تری برای دوست داران به کتاب فراهم آورد، و در جهت رشد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی قدمی بردارد.

انتشارات ماهی با فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی علاقه مند به رشد فرهنگ کتابخوانی است. فروشگاه های اینترنتی مثل دیجیکالا و همچنین سایت های تخصصی پلتفرم کتاب مثل فیدیبو، شهر کتاب آنلاین، هدهد و طاقچه به صورت افیلیت مارکتینگ با نشر ماهی همکاری دارند.نشر ماهی یکی از معروف ترین برندهای چاپ کتاب در ایران است. در سال های اخیر تلاش های زیادی برای اینترنتی کردن فرایند خرید کتاب انجام داده است.

سایت فروشگاه اینترنتی کتاب انتشارات ماهی، به پشتوانه‌ی کتاب‌فروشی این انتشارات در میدان انقلاب، کتاب‌هایی از ناشران و مترجمان گوناگون را در بیش از ۴۰ حوزه‌ی مختلف و در انواع قطع مختلف (معروف ترین آنها جیبی های ماهی است) و چند هزار عنوان کتاب را برای راحتی علاقه مندان به کتاب فراهم کرده تا به سادگی چند کلیک سفارش کتاب خود را ثبت کرده و کتاب را درب منزل تحویل بگیرید. فعالیت این فروشگاه هم‌زمان با رشد فضای تجارت‌ اینترنتی (اوایل دهه‌ی ۸۰) آغاز شد، و در تابستان ۹۴ با به روزرسانی ساختار برنامه‌نویسی، امکان جستجوی راحت‌ و سریع‌ برای دستیابی هرچه مطلوب‌تر مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب مورد نظرشان ارتقا یافت.

فروشگاه اینترنتی ماهی با ورود اطلاعات کتاب‌هایی که با عنوان آخرین منتشر شده ها به صورت روزانه، و با بهبود شرایط خرید و دسترسی آسان، در تلاش است با افزودن موضوعات و امکانات جدید‌تر، فضای مناسب‌تری برای دوست داران به کتاب فراهم آورد، و در جهت رشد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی قدمی بردارد.

انواع قطع کتاب های ماهی در پنج گونه است.

  1. پالتویی
  2. جیبی
  3. رحلی
  4. رقعی
  5. وزیری

مترجمان عزیز کشورمان ایران با ترجمه بهترین آثار دنیا در زمینه رشد فرهنگ کتاب و انتقال تجربه فعالیت دارند. نشر ماهی هم با توجه به وظیفه خود نسبت به رشد فرهنگ کتابخوانی با فعالیت چاپ کتاب، فروش کتاب در کتابفروشی ها و راه انداخت شبکه اجتماعی های مختلف و همینطور وبسایت فروشگاهی مسیر را برای خریدن کتاب آسان کرده است. برای بررسی صفحه مترجمان نشر ماهی می توانید در گوگل این عبارات را سرچ کرده و یا روی عبارت مترجمان نشر ماهی کلیک کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی کتاب نشر ماهی برای نویسندگان مطرح ایرانی و نویسندگان معروف جهان نیز یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته ایم تا شما به سادگی بتوانید یک لیست از بهترین نویسندگان داشته باشید تا بتوانید به آثار نوشته شده توسط هر کدام از نویسندگان با یک کلیک دسترسی داشته باشد. برای دیدن صفحه نویسندگان نشرماهی می توانید از منوی کاربری وبسایت نشر ماهی به سادگی این صفحه را پیدا کنید.

وب سایت فروشگاهی نشر ماهی برای سادگی جریان کاربری سایت برای شما دوستداران کتاب در منوی اصلی سایت لیست تمامی موضوعات کتاب ها را درج کرده است. در اینجا یک لینک برای دسترسی به صفحه کلی موضوعات قرار داده ایم. روی کلمه لیست موضوعات کتاب های نشر ماهی کلیک کنید تا صفحه را در بروز خود ببینید. سپس می توانید با بوک مارک کردن آن روی بروزر خود یک دسترسی سریع برای خود به یک صفحه جامع در مورد انواع موضوعات کتاب ها را دارید. در ادامه نام برخی از مهم ترین موضوعات را لیست می کنیم.

  • ادبیات
  • تاریخ ایران
  • رمان
  • موسیقی
  • هنر
  • فلسفه
  • اقتصاد
  • تاریخ جهان

در ادامه با بررسی سایت و شبکه های اجتماعی ماهی در صورت داشتن انتقاد و یا پیشنهاد برای هر چه بهتر شدن سرویس های دیجیتالی انتشارات ماهی با ما ارتباط بگیرید.

اطلاعات انتشارات ماهی

وبسایت: https://nashremahi.com/

آدرس : تهران، خیابان انقلاب، بین دانشگاه و ابوریحان، روبـه‌روی سینما سپیده، پلاک ۱۱۷۶، واحد

۴ تلفن : ۰۲۱-۶۶۹۵۱۸۸۰

Share