آیت الله فلاحتی در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات گیلان:

رفع بلای کرونا نیازمند دعای ملی است | ۲۳ مهر بخش سوم رزمایش مواسات در گیلان اجرا می شود

رئیس قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه گیلان گفت: فقدان موبایل و تبلت بین دانش آموزان نیازمند از موضوع های مهم محسوب می شود و اگر بخشی از کمک های مومنانه به این سمت هدایت شود، اثرگذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران این رزمایش اظهار کرد: روند اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان تاکنون بسیار خوب بوده است.

وی به دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان اشاره کرد و افزود: مرحله نخست رزمایش مواسات از ابتدای شیوع کرونا آغاز شده بود و مرحله دوم این رزمایش در قالب سه بخش در استان برنامه ریزی شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخش نخست از مرحله دوم رزمایش مواسات از آغاز محرم ماه تا اربعین سال جاری در گیلان اجرایی شده است، تصریح کرد: هفته آینده از ۲۳ مهرماه جاری بخش سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان اجرا می‌شود.

آیت الله فلاحتی، اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان را بسیار عالی دانست و بیان کرد: کمک‌های نظام به ویژه خیران در قالب رزمایش مواسات بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود و در واقع این رزمایش کمک‌های مردم به مردم است.

وی به آسیب شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: تاثیر پدیده نامیمون بیماری کرونا در همه بخش‌های جوامع بشری قابل مشاهده است و کاهش تولید و به موازات آن افزایش بیکاری را به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاثیرگذاری شیوع بیماری کرونا در بخش‌های علمی، خاطرنشان کرد: حقیقتا برای رفع بلای کرونا نیازمند دعای ملی هستیم ضمن اینکه کمک‌هایی که نظام و خیران می‌کنند، جای شکرگزاری دارد.

آیت الله فلاحتی، کمک‌های مومنانه در راستای رزمایش مواسات را برای جامعه آرامش بخش عنوان کرد و یادآور شد: فقدان موبایل و تبلت بین دانش آموزان آسیب‌پذیر از موضوع‌های مهم محسوب می‌شود و اگر بخشی از کمک‌های مومنانه به این سمت هدایت شود، اثرگذار است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در رزمایش مواسات و کمک مومنانه فعالیت خوبی داشته اند، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه ریزی خوبی در این عرصه داشته است.

Share