نماینده ولی فقیه در گیلان

نمایندگان گیلان روحیه مطالبه‌گری را در خودشان و هم در مردم احیا کنند

امام جمعه رشت در دیدار با مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: شما باید روحیه مطالبه گری را هم در خودتان و هم در مردم احیا کنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه عید مبعث مجمع نمایندگان استان گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند(گزارش تصویری)

آیت الله فلاحتی ضمن تشکر از نمایندگان گیلان در مجلس بابت دغدغه‌های فرهنگی و اقتصادی اظهار داشت: برای ما داشتن حزب و گروه مهم نیست، مهم این است که دغدغه مردم را داشته باشیم.

امام جمعه رشت متذکر شد: مادامی که در مسیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب و خط رهبری هستیم هیچ خسارتی متوجه ما نیست.

آیت الله فلاحتی خطاب به نمایندگان اظهار کرد: شما دو مسئولیت مهم دارید، مسئولیت اول نسبت به کل کشور است چون شما قانونگذار هستید بنابراین می‌بایست دانش خودتان را در مورد مطالب مرتبط با کمیسیون مربوطه زیاد کرده و مطالعه کنید.

وی افزود: مسئولیت دوم هم مسئله منطقه و حوزه انتخابیه شما است. شما وکیل مردم در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستید. شما حرف زده اید، مردم هم اعتماد کرده اند و رأی دادند. انتظار دارند شما مشکلات آنها را در مسائل گوناگون حل کنید.

امام جمعه رشت تصریح کرد: شما باید روحیه مطالبه گری را هم در خودتان و هم در مردم احیا کنید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مشکلات استان گفت: از آستارا تا چابکسر ساحل ما دچار بحران است و در اقتصاد مشکل داریم. در دریا، در جنگل و در دشت مشکل داریم و رغبت مردم به کشاورزی دچار خدشه شده است.

آیت الله فلاحتی مسئله کنترل موالید را یکی دیگر از بحران های استان دانست و افزود: باید اولویت‌ها را بسنجیم و با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

امام جمعه رشت در پایان یادآور شد: همراهی با مردم بسیار کارگشاست، باید در کف جامعه و با آنها باشیم. مردم باید بدانند که ما و شما در حال رسیدگی به مشکلات آنها هستیم اگر این را بدانند با ما همراه خواهند شد.

همچنین در این دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تبریک ایام از خدمات مرحوم احسان بخش و آیت الله قربانی قدردانی کرد و شوق مردم و استقبال آنها از نماز جمعه را نشانه علاقه مردم به اسلام و انقلاب دانست.

جبار کوچکی نژاد همچنین با اشاره به اقدامات آیت الله فلاحتی از ساده زیستی، دوری از تجملات و حضور بدون تشریفات نماینده ولی فقیه در بین مردم تشکر کرد.

Share