آرامش؛ ضمانت ماه سو به شما:

دهکده گردشگری ماه سو؛ بهشت بوم گردی گیلانیان

اقامتگاه های ماه سو با مصالحی نظیر کاهگل، چوب و معماری اصیل گیلانی ساخته شده که گلدانهای رنگی آویزان در تراس، روح و جلایی تازه به آن بخشیده است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند؛ این مجموعه درحال ایجاد نوع جدیدی از مقاصد و جاذبه‌های گردشگری و جذب توریست به استان گیلان در قالب اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دهکده گردشگری است و هدف او رعایت بالاترین سطح ممکن ضوابط زیست محیطی به شکلی سازگار با معماری بومی، بافت تاریخی و سیمای طبیعی استان گیلان است تا بتوان ضمن حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به تنوع اقلیم و خرده فرهنگ ها در استان، زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی را فراهم آورد.

این فضای گردشگری به زیباترین تالار رستوران‌های سنتی با انواع غذاهای محلی، انواع آلاچیق‌های با طراحی های متنوع و منحصر به فرد و چیدمان داخلی آرامش بخش و لذت بخش، انواع سوئیتهای اقامتی با تلفیق سنت و فرهنگ بومی استان گیلان و رعایت استانداردهای ساخت بنا، فضاهای بازی کودکان به سبک قدیم، انواع کارگاه‌های کوچک تولید و فروش صنایع دستی و … تجهیز شده است.

اقامتگاه های ماه سو با مصالحی نظیر کاهگل، چوب و معماری اصیل گیلانی ساخته شده که گلدانهای رنگی آویزان در تراس، روح و جلایی تازه به آن بخشیده است و استراحت در تراسهای خانه های مجموعه و تماشای مناظر طبیعی و بی نظیر این باغ بزرگ، شنیدن آواز پرندگاه همراه نوشیدن چای داغ زغالی، از جمله لحظات تکرار نشدنی است که می توانید در اقامتگاه ماه سو تجربه کنی.

همچنین نشستن بر روی تاب بزرگ نصب شده در کنار استخرِ مجموعه آن هم در حالی که نسیم خنکی همراه با عطر خوش کاهگل باران خورده، صورتتان را نوازش می دهد، طراوت و تازگی را مهمان جانتان می کند.

دهکده گردشگری ماه سو علاوه بر آلاچیق برای دورهمی و نوشیدن چای ، فضای بسیار با شکوهی را نیز برای عکاسی در اختیار مسافران خویش قرار داده و در ثبت لحظاتی خاطره انگیز و به یادماندنی، شریک مهمانان خویش می شود.

از امکانات رفاهی و تفریحی که در این اقامتگاه برای مهمانان در نظر گرفته، پارک بازی کودکان و بزرگترین رستوران منطقه، گلخانه ای سرشار از نوای خوش بوعه گل ها، باغ وحشی از حیوانات محلی، سالن همایشاتی مجهز برای برگزاری سمینارها و گردهمایی ها و یک کافه کتاب که با کتاب های غنی در کتابخانه خود تکمیل شده است، می باشد که اقامتی خوش را برایتان رقم خواهد زد و محیط باز و بزرگ این مجموعه محل مناسبی برای یک دور هم نشینی دوستانه در دل طبیعت و تحقق آرزوی تجربه ی جنگل نشینی های شبانه است.

تجربه زندگی در خانه‌های روستایی گیلان برای خیلی افراد مثل یک رویا است و دیدن و لمس کردن نرده‌های آبی رنگ، سقف‌های چوبی پوشیده از کلوش (ساقه برنج)، کدو و سیر آویزان در ایوان، گلدان‌های شمعدانی با گل‌های رنگارنگ، شنیدن صدای مرغ و خروسی که همیشه منتظر دیدن صاحب خانه هستند و ماهی گیری از استخر بزرگ مجموعه، همه در کنار هم زیبایی‌های کم نظیری است که سعی شده است در دهکده گردشگری ماه سو به تمامی آنان لباس قابل دیدن و لمس کردن پوشانده شود.

در پایان باید گفت با اقامت در این دهکده گردشگری علاوه بر قدم زدن در باغ سرسبز و تنفس هوای پاک روستا از طعم لذیذ غذاهای محلی بهره ببرید و از جاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه می توان به فاصله ده دقیقه ای تا دریا و محدوده منطقه آزاد انزلی و نزدیکی به شهر زیبای انزلی نیز اشاره کرد.

Share