۲۰۰ سال بعد، تاریخ درباره ظریف سخن خواهد گفت

حمایت متفاوت محمدرضا زائری از ظریف؛ روزی اسرار فاش می‌شود

محمدرضا زائری در مطلبی نوشت: بالاخره روزی که “ز پرده ها به درافتند، رازهای نهانی” اسرار فاش می شود و آیندگان خواهند دانست که چه عواملی موجب تحریم های کمرشکن بوده و زندگی مردم را به تلخی کشانده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدرضا زائری از روحانیون معروف و از مدرسان دانشگاه در صفحه ایسنتاگرامش عکسی از خود به همراه محمدجواد ظریف منتشر کرد و نوشت: «بعضی کشته و مرده احمدی نژاد بودند و حالا فحشش می‌دهند، بعضی انقلابی بودند و حالا پشیمانند؛ بعضی عشق خاتمی بودند و بعد رهایش کردند! گذشت زمان دیدگاه و فهم آدم‌ها را عوض می‌کند!»

او در ادامه نوشت: «امروز خیلی حرفهای نامربوط درباره محمد جواد ظریف هست، اما صدسال، دویست سال بعد که گرد و غبار بدبینی‌ها و کج فهمی‌های امروز فرو بنشیند، تاریخ در باره مجاهدت مردی سخن خواهد گفت که با تجربه و تخصص ارزشمند و هوشمندی و توانایی کم نظیر خود میدان‌های تازه‌ای برای ایران اسلامی گشود.

پی نوشت یکم؛ ایشان اصلا و قطعا و به هیچ وجه در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نخواهد شد، بعضی نگران نباشند!

پی نوشت دوم؛ بالاخره روزی که «ز پرده‌ها به درافتند، رازهای نهانی» اسرار فاش می‌شود و آیندگان خواهند دانست که چه عواملی موجب تحریم‌های کمرشکن بوده و زندگی مردم را به تلخی کشانده است! »

Share