تعامل با دشمنان قسم خورده انقلاب بی‌عقلی است

حضور سردار عبدالله‌پور در جمع رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در مناطق عملیاتی شمالغرب

سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: مسئولان در شرایط فعلی باید تمام وقت خود را بدون وقفه صرف خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: اقتدار سربازان جان بر کف انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باوجود همه موانع خارجی و داخلی، همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند و امام راحل نیز معتقد بودند که باید حفاظت از انقلاب را به آنها سپرد.

وی تعامل با دشمنان قسم خورده انقلاب را بی‌عقلی دانست و ابراز داشت: الگوبرداری از فرهنگ عاشورا به ما یاد داده است که با شجاعت در مقابل دشمنان بایستیم و مانند ترسوها در مقابل او سر خم نکنیم.

سردار عبدالله‌پور امنیت ایران اسلامی و مردم را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و سربازان غیور انقلاب دانست و گفت: شما سربازان اسلام و انقلاب با مجاهدت، ایستادگی خود خواب را از چشمان دشمنان انقلاب گرفتید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی افزود: برای آنکه انقلاب بماند مردم باید پای انقلاب باشند زیرا در این حوزه دشمن سعی می‌کند که جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را ناکارآمد نشان دهد و این امر را با اعمال نفوذ و فرستادن نفوذی‌ها در دستور کار دارد.

وی لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی را وجود روحیه جهادی در مدیران و مسئولان دانست و عنوان داشت: مسئولان در شرایط فعلی باید تمام وقت خود را بدون وقفه صرف خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور کنند.

Share