انتصاب مدیران بدون هماهنگی با فرماندار شهرستان؛

بی‌توجهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تاکیدات استاندار؟!

گویا تغییر مدیریت شبکه بهداشت و درمان لنگرود بدون هماهنگی مدیران شهرستان انجام شده که حتی در جلسه تودیع و معارفه نیز هیچ یک از شرکت نکردند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خردادماه سال جاری ارسلان زارع استاندار گیلان در جمع فرمانداران گیلان گفته بود که فرمانداران در شهرستان ها مسئول پیشبرد سیاست های عمومی دولت هستند و مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه انتصاب مدیران شهرستانی موظف به هماهنگی با فرمانداران هستند. همچنین مدیران کل دستگاه های اجرایی موظفند برای حضور در شهرستان ها به فرمانداران اطلاع دهند و سفرهای شهرستانی با هماهنگی قبلی انجام پذیرد.

اواخر شهریورماه ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی حکمی الهام عاشوری را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود منصوب کرد تا این بانو جایگزین رامین غلامپور سیگارودی در این سمت شود.

اما مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود در حالی با حضور دکتر آبتین حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد که مسئولین شهرستان لنگرود این مراسم حضور نداشتند.

در همین راستا شنیده ها حاکی از این است که این تغییر مدیریتی بدون هماهنگی با فرماندار شهرستان انجام شده است تا جاییکه که حتی در جلسه تودیع و معارفه نیز هیچیک از مدیران شرکت نکردند!

 

Share