معاون استاندار مازندران:

باغ ملی ۳۳ هکتاری رامسر واگذار می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه از ظرفیت باغ ۳۳ هکتاری به خوبی استفاده نشده است، گفت: این باغ ملی به شهرداری واگذار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی رازجویان شامگاه دوشنبه پس از پایان بازدید و راستای بررسی روند اجرایی پروژه‌های شهرستان رامسر با بیان اینکه تلاش ما بر این است که در ورزشگاه شهید صدر ساداتشهر امکانات برای تیم والیبال هورسان بطوری مهیا شود تا در این مکان تمرین و بازی‌ها انجام شود.

وی افزود: با تلاش اداره ورزش و جوانان و بسیج سازندگی و با کار شبانه روزی تا پایان هفته سالن شهید صدر ساداتشهر آماده و تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: برآورد آماده سازی باشگاه شهید صدر ساداتشهر بیش از چهار میلیارد تومان است که ۲.۵ میلیارد تومان پرداخت شده است و گرمایش سالن و نصب صندلی‌ها تأمین می‌شود.

رازجویان گفت: پروژه پل چهارم شهر رامسر در مرحله اخذ مجوز در کمیسیون ماده ۵ بوده که با رایزنی‌ها طرح هندسی و ترافیکی خوبی پیاده خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه باغ ۳۳ هکتاری به عنوان یک ظرفیت خوب بوده که از آن استفاده خوبی نشده است، تصریح کرد: با دستور العمل ها از سوی وزارت گردشگری الزاماتی برای حفظ این باغ وجود داشت که دسترسی‌ها محدود شد و باید در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا سبب استفاده مطلوب مردم واقع شود.

وی افزود: جهت احیای باغ ۳۳ هکتاری مشاور اخذ شده و اقدامات انجام شده که در هفته‌های آتی باغ ۳۳ هکتاری در اختیار شهرداری رامسر قرار خواهد گرفت.

وی درباره برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: با توجه به دغدغه‌ای که وزیر کشور داشت کارگروهی در استان شکل گرفت و به صورت ماهیانه اقدامات برای وزارت کشور ارسال می‌شود و کلاس‌های آموزشی در این زمینه برای بخشداران شهرداران و دهیاران برگزار شد

وی افزود: صدور پرداخت ساختمانی در روستا بر عهده دهیار است و با کلاس‌های آموزشی پروانه‌ها بصورت قانونی صادر می‌شود.

رازجویان تصریح کرد: استان مازندران با توجه به موقعیت مکانی و آب و هوای معتدل نزدیکی کوه و دریا مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است که برخی از آنان نسبت به ساخت و ساز اقدام می‌کنند و ساخت و سازها باید به صورت قانونی و طبق ضوابط انجام شود.

Share