مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی: کمبود گاز مایع نداریم

گلایه مردم گیلان از کمبود گاز مایع؛ ۴ سیلندر گاز مایع کفاف نیازهای خانوارها نیست

چند ماهیست که مشکل کمبود و گاه نبود گاز مایع ال پی جی در گیلان مشکلاتی را برای ۱۵هزار خانواری که دسترسی به گاز ندارند فراهم کرده و این در حالیست که شرکت پخش فراورردهای نفتی  می گوید امسال ۴برابر  سالهای قبل گاز مایع بین خانوارها توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اصغرعباسی گفت: براساس سهمیه بندی جدید، به هر خانوار گیلانی در روستاها و شهرهای کوچک که به دلایلی، به گاز دسترسی ندارند، ماهانه ۴ سیلندر گاز داده می شود که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ هزار تن گاز مایع در استان توزیع شده که اگر گلایه ای در این زمینه وجود دارد به بخش نظارت و عاملان توزیع بر می گردد که سازمان صمت باید نظارت دقیق انجام دهد.

معاون بازرسی سازمان صمت گیلان هم در این باره گفت: بازرسان ما  بر عاملان توزیع گاز مایع نظارت دقیق دارند و اگر تخلفی صورت گیرد بازرسان صمت برخورد می کنند.

نقدی افزود: علت کمبود گاز مایع در گیلان به سهمیه بندی کپسول مایع برمیگردد که ۴سیلندر گاز مایع کفاف نیازهای خانوارها نیست.

چند ماهیست که مشکل کمبود و گاه نبود گاز مایع ال پی جی در گیلان مشکلاتی را برای ۱۵هزار خانواری که دسترسی به گاز ندارند فراهم کرده و این در حالیست که شرکت پخش فراورردهای نفتی  می گوید امسال ۴برابر سالهای قبل گاز مایع بین خانوارها توزیع شده است.

Share