شهردار رشت مطرح کرد؛

کم کاری در برخی مناطق را قبول دارم | فشار بر شهرداری هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود

ناصر حاج محمدی تاکید کرد: در سال آخر فعالیت شورای پنجم هستیم و فشار بر شهردار و شهرداری هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در نشست هماهنگی سازمان های این شهرداری بر هم افزایی نیروها و امکانات تاکید کرد و گفت: سازمان ها برای پیشرفت کارها باید هماهنگ تر عمل کنند.

ناصر حاج محمدی در این نشست تاکید کرد: در سال آخر فعالیت شورای پنجم هستیم و فشار بر شهردار و شهرداری هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین ما باید برای هر سوالی، پاسخ قانع کننده و منطقی داشته باشیم و نباید نسبت به مسائل و موضوعات مطرح شده بی تفاوت باشیم.

وی در ادامه گفت: بنده کم کاری در برخی مناطق را قبول دارم اما  برخی ها با سوء استفاده از این مسائل و با بزرگنمایی آن ها، قصد ضربه زدن دارند. یک نمونه از این مسائل، موضوع سیاهپوش کردن شهر به مناسبت ماه محرم است. با وجود اینکه شهرداری در این امر پیشگام بوده و من هم دستورش را از قبل داده بودم اما عده ای با فضاسازی برآنند تا موضوعات را طوری دیگر جلوه دهند.

شهردار رشت با بیان این پرسش که آیا کسی هست که خود را مدیون الطاف این بزرگمرد تاریخ بشریت نداند و به ایشان ادای احترام نکند، افزود: شهرداری رشت در این زمینه هزینه بسیاری نموده است. به عنوان نمونه سازمان آتش نشانی تمام ایستگاه های خود را سیاهپوش کرده است که جای تشکر دارد اما در مواردی هم هزینه هایی شده که قابل قبول نیست و بنده با جدیت هر گونه کم کاری در این زمینه را نمی پذیرم.

وی با اشاره به ارسال نامه برای همه معاونت ها، مدیریت ها، سازمان ها و مناطق در ارتباط با کم کاری و ترک فعل، گفت: ترک فعل علاوه بر اینکه ظلم به شهرداری است بلکه جرم نیز محسوب می شود و کسی که ترک فعل کند، متخلف محسوب می گردد. ما باید بدانیم هر فشاری که به شهردار و شهرداری وارد می شود باید با عمل درست خنثی شود.

وی در ادامه با بیان برخی اشکالات و نقیصه های موجود در بعضی از سازمان ها خاطر نشان کرد: سازمان های ما مصرفی و هزینه ای هستند نه تولیدی و از نظر نیروی انسانی هم سنگین هستند و از ماشین آلات آن ها نیز به درستی استفاده نمی شود از این رو ضمن رفع این مشکلات، سازمان ها برای پیشرفت کارها باید هماهنگ تر عمل کنند.

گفتنی است در این نشست رمضانی معاون خدمات شهری، قانع مدیر امور ارتباطات و امور بین الملل، حسنی مدیر حوزه شهردار، گلشنی مدیر اداری، گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی، فلک دوست رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، خوش فطرت رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها، نوری هریس رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر، عاطفی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، مؤمنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات شهری، محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و عسکری رئیس سازمان فاوا حضور داشتند

Share