جلسات مسئولان برای حل مشکل ورزش؛

نوشدارو پس از مرگ سهراب؛ تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی و رفع مشکلات سپیدرود!

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از تشکیل کارگروه تخصصی به منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی فتحی اللهی فرماندار شهرستان رشت در نشست بررسی مسائل و مشکلات تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی شهرستان در کنار مسائل و مشکلات عمرانی و خدماتی، گفت: ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار موثر است و در این میان برخی ورزش ها مانند فوتبال، تاثیر شگرفی در نشاط اجتماعی دارد.

وی نقش آفرینی تیم های پرطرفدار و ریشه داری همچون سپیدرود را در ایجاد نشاط در جامعه دو چندان دانست و افزود: شکست و یا پیروزی تیم هایی مانند سپیدرود، می تواند موجب خوشحالی و یا ناراحتی تعداد زیادی از طرفداران پرشمار آنها شود و در همین راستا وظیفه داریم به دنبال رفع دغدغه های این تیم باشیم و برای حل ریشه ای مشکلات این تیم به صورت کارشناسی هر چه سریعتر اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی افزود: در همین راستا نیاز است کارگروهی تخصصی در محدوده زمانی مشخص نسبت به بررسی و کارشناسی مشکلات این تیم و ارائه راهکار جهت حل آنها اقدام کند.مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از تشکیل کارگروه تخصصی به منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود خبر داد.

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود گفت: باید هر چه سریعتر و با کمک و حمایتهای فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست به دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت: در همین راستا در کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی بزودی اتخاذ خواهد شد.

این کارگروه درحالی قرار است تشکیل شود که سپیدرود رشت به دسته دوم سقوط کرده و داماش گیلان دیگر تیم رشتی نیز با مشکلات زیادی توانسته در لیگ دسته اول ماندگار شود اما اگر هرچه سریعتر به این تیم نیز رسیدگی نشود سرنوشتی بهتر از سیپدرود در انتظار آن نخواهد بود.

Share