توضیحات مدیر شبکه پویا درباره بی حجابی زن در انیمیشن بچه های ساختمان گلها

نمایش زن بدون حجاب در کنار محارم بر اساس استفتاء بود

مدیر شبکه پویا در رابطه با انتقاد وارد شده به محتوای یکی از پویانمایی‌های پخش شده در این شبکه توضیح داد و گفت: پویانمایی بچه‌های ساختمان گل‌ها یکی از سریال‌های بسیار موفق در زمینه سبک زندگی اسلامی ایرانی به خردسالان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «پویا» از جمله شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی است که در ساعات مختلف برنامه‌ و فیلم‌های سینمایی متفاوتی را برای گروه سنی خردسالان و کودکان درنظر گرفته است و روزانه و به فراخور مناسبت‌های ملی-مذهبی انیمیشن‌های متنوعی را از شبکه‌ «پویا» پخش می‌کند.

تا امروز شبکه «پویا» سریال‌های ایرانی بسیاری را برای کودکان روی آنتن پخش کرده است، اما در این روزهای اخیر نشان دادن یکی از سریال‌های پویانمایی به نام «بچه‌های ساختمان گل‌ها» حاشیه‌ساز شد.

کامل نبودن حجاب یکی از شخصیت‌های این پویانمایی در محیط خانه دلیلی شد تا یکی از کاربران نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد و آن را فتح بابی برای نمایش اندرونی خانه‌ها بداند.

محمد سرشار مدیر شبکه «پویا» در توئیتر خود نوشت:

“سریال پویانمایی «بچه‌های ساختمان گل‌ها» یکی از سریال‌های ایرانی بسیار موفق در زمینه آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی به خردسالان زیر ۶ سال است.

نمایش زن بدون حجاب در کنار محارم براساس استفتا بوده و گزارش‌های خانواده‌ها نشان می‌دهد حسنا کوچولو توانسته یک شخصیت محبوب برای خردسالان باشد.”

Share