رییس کل دادگستری استان مازندران خبر داد؛

عاقبت هتاکی به شمالی‎ها؛ حبس، تبعید، کارگری و منع تردد به شمال کشور!

رییس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم این استان و شمال کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم مازندران، گفت: در پی انتشار کلیپی در اواسط هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم مازندران با رصد نیرو‌های اطلاعاتی، عامل هتاکی بازداشت و پس از پیگیری‌های متعدد دستگیر و متهم جهت رسیدگی به جرم ارتکابی تحویل مراجع قضایی استان گردید.

رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: با تشکیل پرونده در حوزه قضایی مرزن آباد، متهم بابت تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا مجموعا به تحمل ۳ سال حبس و ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری و مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال نیز محکوم شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: با توجه به اظهار ندامت متهم، نیمی از مجازات حبس وی، بصورت مراقبتی با الزام به انجام کارگری جهت احداث مسکن ایتام و نیازمندان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با هرگونه ناهنجاری و اهانت که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شود جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد و در این مسیر هیچ گونه مماشاتی ندارد.

Share