همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از ۴۱۹۰ پروژه در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

همزمان با هفته دولت ۴۱۹۰ پروژه در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان (حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)) به بهره برداری می رسد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اکبرزاده، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و ارگان انقلاب اسلامی، مفتخر است که در هفته دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با عشق به امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اهتمام کلیه دستگاههای دولتی، در سال رونق تولید نسبت به افتتاح و بهره برداری رسانیدن پروژه ها در روستا و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت اقدام نماید.

اکبرزاده افزود: در این هفته ۱۲۵ پروژه اجرای طرح هادی، ۲۵ پروژه بازنگری طرح هادی، اهدای بیش از ۴۴۰۰ برگ سند مالکیت، واگذاری ۲۷ قطعه زمین، بیش از ۳۹۰۰ واحد مسکونی بهره مند از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و ۱۴۰ واحد مسکن مهر افتتاح می‌گردد.

وی با اشاره به فعالیت دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) گفت: در این مدت برای ۳۱ خانوار جهت ساخت و یا تعمیر و تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و کمک به رهن و اجاره مسکن افراد محروم و نیازمند مبلغ ۱۶۷۷ میلیون ریال از کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت گردید و همچنین مبلغ ۱۱۵۸ میلیون ریال توسط افراد خیر و نیکوکار به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) واریز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: انجمن خیرین مسکن ساز گیلان نیز پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت را در زمینی به مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر رشت در دست احداث دارد که تعداد ۴۴۱ واحد از آن تحویل متقاضیان گردیده و ۱۸۶ واحد باقیمانده هم اکنون دارای ۹۴درصد پیشرفت فیزیکی است که تا پایان سالجاری تحویل داده خواهد شد

اکبرزاده با بیان اینکه در پی وقوع سیل در فرودین ماه سال ۹۸ در استان گلستان و تشکیل ستاد بازسازی معین استان گیلان در شهرستان گمیشان گفت: کار بازسازی ۳۰۳۴ واحد تعمیری شهرستان گمیشان به اتمام رسیده و از مجموع ۳۸۶۸ واحد خسارت دیده در حادثه سیل گمیشان ۸۳۴ واحد احداثی شناسایی شده بود که از این تعداد ۷۲۷ واحد به بهره برداری رسیده است. وی افزود: تا کنون مبلغ ۳۳۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است و ۱۳۰۳۸۳ پاکت سیمان توزیع گردید.

Share