شهردار کومله خبر داد؛

افتتاح ۴۸ پروژه شهرداری کومله در هفته دولت | از تجهیز ناوگان موتوری تا روکش آسفالت

شهردار کومله از افتتاح ۴۸ پروژه شهرداری با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر مهدی پور شهردار کومله از افتتاح ۱۵ عنوان در قالب ۴۸ پروژه شهرداری با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه های عمرانی شهرداری کومله از آدرماه سال ۹۹ آغاز شده و طی مدت ۹ ماه به بهره برداری رسیده است.

وی از روکش آسفالت کوچه های سطح شهر در قالب ۱۰ پروژه و به مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع خبر داد و گفت: زیرسازی کوچه های شهر نیز در قالب ۶ پروژه و حدود ۸ هزار مترمربع انجام شده است.

شهردار کومله از لوله گذاری دفع آبهای سطحی به طول ۱۵۰۰ متر در قالب ۱۳ پروژه خبر داد و افزود: لایروبی مکانیزه کلیه فاضلابهای مسدود شهر به صورت مکانیزه و دستی انجام شده است.

مهدی پور از جدول گذاری خیابان ها به طول ۴۲۰۰ متر در قالب ۳ پروژه، پیاده روسازی و نوسازی پیاده روهای دو خیابان به متراژ تقریبی ۱۳ هزار مترمربع خبر داد و گفت: زیباسازی سیمای شهری، رنگ آمیزی جداول و دیوارنگاری سطح شهر از دیگر پروژه ها بوده است.

وی از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری با توجه به خریداری نیسان، خودروی اریسان، موتورسیکلت و یک خودروی پیشرو آتش نشانی خبر داد و افزود: دیوارکشی زمین محصور نشده خیابان امام، ساختمان موتوری شهرداری و ارامستان و بازسازی محوطه آن خبر داد و گفت: تعریض خیابان شهید لاهوتی به سمت اطاقور و تملک زمین میدان ورودی شهر، بازگشایی و تملک خیابان ۱۲ متری حتی پمپ بنزین از دیگر اقدامات است.

مهدی پور با اشاره به توسعه فضای سبز اظهار کرد: نوسازی ساختمان شهرداری و ارتقای سیستم اداری در کنار پروژه مبلمان شهری از دیگر برنامه ها بوده است.

Share