رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد؛

آمادگی شهرداری رشت برای راه اندازی سایت جامع نمایشگاهی

عاطفی با اشاره به ظرفیت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت اعلام آمادگی کرد تا با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های گیلان، سایت جامع نمایشگاهی را در رشت راه‌اندازی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «آیت کاظم زاده» سرپرست سازمان همیاری شهرداری های گیلان و مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان با «مرتضی عاطفی» رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت دیدار و گفت و گو کرد.

«مرتضی عاطفی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان در تعامل و همکاری با شهرداری های استان بر توسعه بیش از پیش این همکاری ها در آینده تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت اعلام آمادگی کرد تا با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های گیلان، سایت جامع نمایشگاهی را در رشت راه‌اندازی کند.

عاطفی بیان کرد: این سایت با مجموعه نمایشگاهی و همایشی قابلیت خدمات رسانی بهینه به بازارهای داخلی و همچنین خارجی را دارد.

وی با اشاره به بازدید مشترک از سایت جامع نمایشگاهی اعلام کرد: این سایت علاوه بر برگزاری منظم نمایشگاه‌ها و بازدید شهروندان از آن به خرید سریع و دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز نیز کمک می‌کند.

عاطفی تاکید کرد: می توان با تعریف مدل اقتصادی مناسب برای مجموعه شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌ها، همکاری‌های مشترک را بیشتر کرد.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در این دیدار با اشاره به لزوم همکاری های فی مابین شهرداری و سازمان همیاری شهرداری در شرایط اقتصادی امروز کشور اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های موجود، این همکاری می تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شهرداری ها شود.

کاظم زاده افزود: سایت جامع نمایشگاهی رشت می تواند تبدیل به برند ممتاز شهری شود.

وی از آمادگی سازمان همیاری شهرداری ها جهت توسعه فعالیت های مشترک اقتصادی با سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری خبر داد.

Share