فرماندار رشت در جلسه شورای اداری؛

کندی در فعالیت‎ها مردم را از دولت ناامید می کند | پروژه های ارزشمندی اجرایی شده است

فرماندار رشت با بیان اینکه امروز در حساس ترین بهره زمانی کشور قرار داریم، تاکید کرد: یقینا با رویکرد و اقدام انقلابی این برهه سخت را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، افزود: امروز همه ما در راستای حراست از خون شهدا و آرمان های انقلاب، مسئول و وظیفه خطیری را عهده دار هستیم.

فرماندار رشت افزود: امروز ایران اسلامی در حساس‌ترین برهه زمانی قرار دارد و دشمنان سعی بر این دارند که با تهدیدها و تحریم ها کشور را به زانو در آورند که با اتحاد و وحدت ملت ایران هرگز موفق نخواهند شد.

فتح اللهی ادامه داد: علی رغم همه محدودیت و شرایط ویژه اقتصادی که کشور با آن روبرو است، پروژه های ارزشمندی در سطح استان اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه و عملکرد انقلابی بر مشکلات فائق خواهیم آمد، خاطرنشان کرد: با این نگاه در برابر کم و کاستی ها نخواهیم هراسید.

فرماندار رشت به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما در قبال مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم، این مسئولیت ها دائمی نبوده و در این مدت کوتاه از فرصت ها بهره گرفته و خدمت به مردم را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم.
فتح اللهی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فرصت برای توسعه و سرمایه گذاری را فراهم کنید، در این شرایط حساس همگان مسئولیم که دولت را یاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها و فعالیت ها نباید به کندی پیش رود گفت: هیچ گونه کم کاری و بهانه ای در این راستا پذیرفتنی نیست زیرا کندی در فعالیت ها مردم را از دولت ناامید می کند.

فرماندار رشت به موج دوم کرونا ویروس در گیلان اشاره و تصریح کرد: بی تفاوتی در این بخش مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کند، از همین رو همه از قبیل دستگاه های دولتی و آحاد مردم باید با رعایت دقیق اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شیوع بیش از پیش این بیماری جلوگیری کنند.

فرماندار رشت همچنین با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار، خاطر نشان کرد: مسئولین ادارات باید به خوبی از ظرفیت قشر فرهیخته خبرنگار و اصحاب رسانه در جهت انعکاس عملکرد حوزه خود استفاده کنند.‌

Share