فرماندار شهرستان رودسر؛

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آرام راه میدان تا میدان|وظیفه دولت تحویل پروژه های نیمه تمام است

اسمعیل پور با بیان اینکه وظیفه دولت تحویل پروژه های نیمه تمام است، گفت: در سال جاری اولویت کاری با انجام پروژه های عمرانی نیمه تمام است و تا زمانی که این پروژه ها به سرانجام نرسند پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر صبح روز شنبه در نشست شورای اداری که با محوریت کمیته برنامه ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از اعتبار بودجه ۲۵میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای رودسر در سال جاری خبر داد و افزود: تخصیص این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، ماده ۱۸۰و سه درصد نفت و گاز بوده که نسبت به سال گذشته ۴ میلیارد تومان کاهش داشته است.

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: این کاهش نباید خللی در اجرای کارهای عمرانی در سطح شهرستان وارد کند و همه باید با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنند.

اسمعیل پور بر لزوم ارائه طرح و برنامه از سوی دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاهایی که در حوزه کاری خود طرح و برنامه ای نداشته باشند هیچ ردیف بودجه ای برای آنان در نظر گرفته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت تحویل پروژه های نیمه تمام است، گفت: در سال جاری اولویت کاری با انجام پروژه های عمرانی نیمه تمام است و تا زمانی که این پروژه ها به سرانجام نرسند پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با توصیه به مدیران دستگاه‌ها به منظور تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص‌یافته، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان مربوطه خود ارتباط بیشتری داشته و اعتبارات تخصیص یافته را جذب نمایند.

فرماندار شهرستان رودسر تاکید کرد: مدیران شهرستان به هر میزان بتوانند از دستگاه مربوطه خود اعتبار جذب کنند به همان میزان بودجه شهرستانی به دستگاه آنان تعلق می گیرد.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی هرگونه خدمات رسانی به واحدهای جدید الاحداث در مناطق توریستی با شرایط ویژه در سطح شهرستان ممنوع است.

اسمعیل پور در ادامه به طرح مطالعاتی مهاجرت که با همکاری معاونت امور عمرانی استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است اشاره کرد و افزود: بخشداران شهرستان اطلاعات و آمار های مربوط به این طرح را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام نمایند.

وی روند اجرای پروژه آرام راه میدان تا میدان رودسر را مطلوب دانست و گفت: روند کار به خوبی پیش می رود و در حال حاضر ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر یکی از مشکلات کنونی شهر رودسر را موضوع آرامستان ذکر که باید ردیف اعتباری برای آن لحاظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای ۱۱گانه دهستان شوییل خبر داد و لزوم تسریع در روند اجرای آن را خواستار شد.

اسمعیل پور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط و اقتضائات در حوزه کاهش اعتبارات آنچه مورد تاکید است جذب اعتبارات ملی است و ضرورت دارد برای برخی از پروژه های عمرانی از ظرفیت نماینده شهرستان برای جذب اعتبارات ملی بهره گیری کنیم.

وی در پایان به آزادسازی ساحل شهرستان از لله رود تا چابکسر اشاره کرد و گفت : انجام این پروژه مهم نیازمند جذب اعتبارات کلان ملی و همکاری همه دستگاههای اجرایی در شهرستان است.

Share