نماینده مردم آستارا در مجلس تأکید کرد:

عزل و نصب نمی‌کنم اما وظیفه نظارتی را انجام می‌دهم | برخی برای حفظ سمت دست به هر کاری می‌زنند

مرحبا گفت: مسئولی که ۱۹ سال در یک سمت بوده و هیچ کار مثبتی انجام نداده و امروز برای حفظ سمت خود دست به هر کاری می زند باید تغییر کند، بنده عزل و نصب نمی‌کنم و بدانید وظیفه نظارتی خود را برای رفع مشکلات مردم انجام خواهم داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از مشکل آب در آستارا گفت: زیبنده شهرستانی با بارش سالیانه بیش از ۱۲۰۰ میلیمتر نیست که مردمش با مشکلات آب دست و پنجه نرم کنند.

عزل و نصب نمی‌کنم اما وظیفه نظارتی را انجام می‌دهم

غلامرضا مرحبا با اشاره به عدم دخالت در کار خود گفت: بنده نماینده شهرستان هستم و هیچ واسطه و مماشاتی با اشخاص ندارم، اگر فردی به نام من با افرادی مذاکره می‌کند بدانید که شیاد است، مدیران قطعاً باید انتظارات مردم را برآورده کنند، برای مثال مسئولی که ۱۹ سال در یک سمت بوده و هیچ کار مثبتی انجام نداده و امروز برای حفظ سمت خود دست به هر کاری می زند باید تغییر کند، بنده عزل و نصب نمی‌کنم و بدانید وظیفه نظارتی خود را برای رفع مشکلات مردم انجام خواهم داد.

مسئولیت‌ها تمام شدنی بوده و جایگاه‌ها نباید افراد را گول بزنند

امام جمعه آستارا در این جلسه با اشاره به اخلاص در عمل گفت: مسئولیت‌ها تمام شدنی بوده و جایگاه‌ها نباید افراد را گول بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا دغدغه همیشگی خود را مردم دانست و بیان کرد: اگر مردم نباشند نماز جمعه برای چه کسی اقامه خواهد شد؟ مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به مردم باید به طور خستگی‌ناپذیر انجام شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب نماز جمعه گفت: نهاد مبارک رحمانی وصف حضرت آقا در خصوص نماز جمعه است و مردمی بودن، انقلابی بودن و جهادی بودن از ویژگی های نماز جمعه است.

نماز جمعه حج فقرا و یک چتر جامع و فراگیر برای هدایت جامعه است | مسئول انقلابی باید در نماز جمعه حضور داشته باشد

حافظ نیا نهاد نماز جمعه را امامتی دانست و گفت: نماز جمعه حج فقرا و یک چتر جامع و فراگیر برای هدایت جامعه است و نماز جمعه نقش تجلی بخش هدایت مردم است.

حافظ نیا با اشاره به عدم حضور برخی مدیران در نماز جمعه گفت: مسئول انقلابی باید در نماز جمعه حضور داشته باشد و البته ما نیازی به حضور شما نداریم، اما این برای مردم سوال است که چرا برخی مسئولین و کارکنان ادارات نسبت به حضور در نماز جمعه بی تفاوت هستند.

اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد ولی نباید دلیلی برای عدم تکمیل پروژه‌های ناتمام شود

سرپرست فرمانداری آستارا در این جلسه با اشاره به لزوم ایجاد وحدت میان دستگاه‌های اجرایی گفت: باید همت کرده و برای شکوفایی مسیر توسعه گام های بلندی برداریم و از مشارکت همه اقشار استفاده کنیم.

رضا جمشیدی با اشاره به سال آخر فعالیت دولت گفت: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد ولی نباید دلیلی برای عدم تکمیل پروژه‌های ناتمام شود و سرعت کار، دقت نظر و وقت شناسی باید همواره در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در آستارا کم کاری را از هیچ مدیری پذیرفته ندانست و بیان کرد: در سال جهش تولید همه دستگاه‌های اجرایی باید شعار سال را اجرایی کرده و بانک ها در واگذاری تسهیلات تمام توان خود را به کار گیرند.

رئیس اداره منابع آب آستارا در این جلسه با اشاره به لایروبی انهار شهرستان گفت: در دو ماه گذشته ۲۵ کیلومتری انهار رودخانه‌های شهرستان و هفت و نیم کیلومتر دیگر رودخانه ها با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی لایروبی شد.

وی با اشاره به دیواره سازی رودخانه سیبلی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان گفت: با توجه به شروع فصل آبیاری چهار دستگاه پمپ برای شهرستان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی در بخش لوندویل و مرکزی بازسازی شد.

آرش سیف اللهیان ادامه داد: ۲۰۰ هکتار از مزارع آستارا از چاه های عمیق آبیاری می‌شوند و مشکلات ساختاری و ادواتی و مکانیکی موجود نیاز به اعتبار و رفع مشکلات این زمینه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۳۰ مورد متصرفین راضی شناسایی و یک هکتار رفع تصرف در این زمینه داشتیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های این اداره در بیماری کرونا گفت: ۵۲۴ مورد در مرحله اول گندزدایی سطح شهر، ۱۲۹ مورد پلمب قلیان سراها در کنار سپاه و بسیج گوشه ای از فعالیت های ما در مرحله اول بود.

نظام عباسی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این اداره گفت: در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۲ مورد پلمب اصناف، ۷۶ مورد آموزش مدارس و آموزش در مساجد، بازدید از طرح‌های ساحلی و نمونه‌برداری از آب شناگاه ها و ۶۳ مورد گنج زدایی در سطح روستاها انجام دادیم.

وی ادامه داد: از اول اسفند ۲۱۱۳ مورد بستری مشکوک به کرونا، ۶۵۰ مورد بستری قطعی و از اول تیرماه ۱۵۰ مورد بستری داشتیم که ۱۲۹ مورد آن قطعی کرونا بوده است.

در پایان این جلسه از زحمات بابک باستانی بخشدار سابق تقدیر و توکل مافی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آستارا معرفی شد.

Share