پس از اظهارات نسنجیده در صدا و سیما؛

سید جلال و پرسپولیس تلویزیون را تحریم کردند | شکایت پرسپولیس از دو مجری تلویزیون

پرسپولیس سرانجام برای چهارمین بار متوالی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید تا رکوردی جاودانه و منحصر به فرد در تاریخ لیگ برتر ایران به ثبت برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی دو مجری آن با لحنی کنایه آمیز قهرمانی پرسپولیس را به حمایت‌های وزارت ورزش مرتبط دانستند و این صحبت‌ها بازتاب زیادی هم در فضای مجازی ایجاد کرد.
در همین راستا علیرضا اشرف، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صفحه شخصی خود خبر از شکایت باشگاه از این دو مجری داد.

سید جلال حسینی تلویزیون را تحریم کرد

کاپیتان پرسپولیس قرار بود امشب در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کند اما به دلیل توهین مجریان تلویزیون به پرسپولیس و هوادارانش اعلام کرد در این برنامه حضور پیدا نخواهد کرد.
سید جلال بعد از هماهنگی با حسین خبیری و علیرضا اشرف اعلام کرد تا تلویزیون رسما از هواداران پرسپولیس بابت این اتفاقات عذرخواهی نکند در برنامه های تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران پرسپولیس

عبدالرضا امیراحمدی مجری باسابقه صداوسیما امروز در گفت‌وگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما با کنایه به مسعود سلطانی‌فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را به صورت غیرمستقیم حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این تیم دانست.

پس از انتشار فیلم صحبت های او در فضای مجازی، هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس به صحبت های او واکنش نشان دادند. همی امر باعث شد تا امیراحمدی با انتشار ویدئویی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. او در این ویدئو گفت:«سلام می کنم خدمت همه هواداران با وفای پرسپولیس.صبح امروز من در برنامه تازه های ورزشی با دوست خوبم مهدی توتونچی یک شوخی کردم که ظاهرا این شوخی من به هواداران پرسپولیس که هم از رفقا و دوستان خوب من هستند بر خورده است. من اصلا نمی خوام تلاش تیم های بزرگ مثل پرسپولیس و زحمات مربیان را نادیده بگیرم. صرفا یک شوخی و کل کل رسانه ای بود اما متاسفانه بعضی ها با شیطنت به آن دامن زدند و این ویدئو وایرال شد.»

پرسپولیس دوربینهای صدا و سیما را تحریم کرد

پس از این که صبح امروز در یکی از برنامه‌های تلویزیونی یکی از مجریان توهینی آشکار به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کرد مسوولان این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از این سازمان درخواست کردند که در دیدارهای که پرسپولیس میزبانی می کنند دوربین‌های صدا و سیما اجازه ورود به ورزشگاه را نداشته باشند.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به توهین‌های مکرر برخی از مجریان برنامه‌های صدا و سیما به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران میلیونی آن که متاسفانه تداوم داشته و برخورد از سوی دستگاه‌های نظارتی با آن سازمان صورت نپذیرفته است و لذا باشگاه پرسپولیس در جهت صیانت از اعتبار باشگاه متبوع و هوادارانش درخواست دارد تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صدا و سیما از ورود دوربین‌های آن سازمان جهت پخش مسابقات رسمی که به میزبانی باشگاه پرسپولیس انجام می‌پذیرد ممانعت به عمل آورد.

بدیهی است باشگاه پرسپولیس این حق را برای خود قائل است که کلیه اعضای آن از انجام مصاحبه با دوربین‌های صدا و سیما در نشست‌های خبری و میکسدزون خودداری کنند.

Share