پورقربانی با اشاره به چرخش 180 درجه ای احمدی سنگری؛

روزی که علاقه داشتید در لیست امید قرار بگیرید، متوجه آمریکایی بودن اصلاح طلبان نشدید؟

پورقربانی تصریح کرد: واقعا جای تاسف دارد فردی که می خواست زمانی با لیست اصلاح طلبان وارد مجلس شود، امروز آنها را آمریکایی و وابسته خطاب می کند و می گوید هیچ اصلاح طلبی را ندیده برای انقلاب دل بسوزاند!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرمان پور قربانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تشکیلات استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا در مورد سخنان محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مجلس یازدهم که اصلاح طلبان را آمریکایی خطاب کرده بود، گفت: در سال ۹۴ بنده به عنوان نماینده مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی عضو هیات مصاحبه کننده از کاندیداهای علاقه مند به حضور در لیست امید بودم.

پورقربانی با اشاره به اینکه در این هیات به نظرم ۱۲ نفر دیگر حضور داشتند، ادامه داد: یکی از کسانی که برای حضور در لیست امید به تقاضای خودش مراجعه کرده بود، آقای احمدی سنگری بود و مورد پرسش ما قرار گرفت.

وی گفت: برای بنده جای تعجب دارد که ایشان امروز با وجود آن همه شاهد که همگی نمایندگان احزاب عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان بودند این امر را تکذیب می کنند. اگر چه نهایتا برای حضور در لیست امید رأی احزاب اصلاح طلب را کسب نکردند و توفیق حضور در آن لیست را نیافتند.

پورقربانی تصریح کرد: واقعا جای تاسف دارد فردی که می خواست زمانی با لیست اصلاح طلبان وارد مجلس شود، امروز آنها را آمریکایی و وابسته خطاب می کند و می گوید هیچ اصلاح طلبی را ندیده برای انقلاب دل بسوزاند! توصیه بنده به آقای احمدی این است که دقت خود را بالا برده و فراموش نکند که کشور با مدیریت هر دو اندیشه حاضر در فضای سیاسی، موفق شده دستاوردهایی داشته باشد و بسیاری از موفقیت ها محصول مدیریت اصلاح طلبان است. گمان می کنم آقای احمدی فراموش کرده اند که تاریخ حذف شدنی نیست. جریان اصلاح طلبی ریشه در انقلاب و یاران امام دارد و اتهامات اینگونه باعث خدشه به ریشه های یک اندیشه عمیق نخواهد شد.

وی افزود: تعجب من این است که چطور ایشان بعد از گذشت ۴ سال که حالا در لیست اصولگرایان قرار گرفتند به طور ۱۸۰ درجه و ناگهان چرخش کرده و برای کسب یک کرسی در مجلس، همه اصلاح طلبان را آمریکایی می خوانند؟ برایم عجیب این است که ایشان با توجه به ادعاهایی که در مورد سوابقشان دارند چطور دفعتا متوجه این موضوع شدند و آن روز که تقاضای حضور در لیست امید برای کسب همین کرسی سبز را داشتند یا نا آگاه بودند یا آمریکایی بودن جریانی که می‎خواستند نمایندگی کنند را از یاد برده بودند!

این دانش آموخته حقوق با بیان اینکه مردم فهیم رشت شایسته نمایندگانی صادق و فرهیخته هستند، ادامه داد: ایشان ادعاهای زیادی در این مدت بیان کردند و از ادبیاتی استفاده کردند که بهتر بود به عنوان قانونگذار از مشاوران بهتری استفاده کرده و نگاهشان را حقوقی تر در افکار عمومی مطرح نمایند. ایشان در مصاحبه ای گفته اند سوت زن های فساد را مورد حمایت قرار می دهیم! واقعا این ادبیات حقوقی است؟ واقعا یک نماینده که وظیفه اش قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است باید اینگونه سخن بگوید؟ اگر هم کسی از فسادی خبر دارد اطلاع بدهد، سیستم قضایی باید بررسی کرده و اگر متهم توسط دادگاه مجرم تشخیص داده شد آن موقع مطابق قانون منتشر شود و فاش کننده فساد هم مورد حمایت قرار بگیرد. اینطور که این نماینده می گویند پس سنگ روی سنگ بند نشده و هر کس می تواند به دیگری اتهام بزند و مورد حمایت شخصیت حقوقی فعلی ایشان قرار بگیرد! امیدوارم در آینده تغییر در رفتار و گفتار ایشان شاهد باشیم تا بتوانند نماینده بهتری برای مردم شهرستان باشند.

Share