در حاشیه انتشار یک خبر؛

ماجرای یخچال خالیِ خانه نماینده مجلس

روابط عمومی و ارتباط با رسانه علی نیکزاد در واکنش به خبری که در آن ادعا شده بود علی نیکزاد، نایب‌رییس مجلس مطرح کرده یخچال خانه او خالی است می‌گوید: سطح زندگی نیکزاد نه اینگونه است که یخچالش خالی باشد و نه اشرافی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی و ارتباط با رسانه علی نیکزاد در واکنش به خبری که در آن ادعا شده بود علی نیکزاد، نایب‌رییس مجلس مطرح کرده یخچال خانه او خالی است می گوید: سطح زندگی نیکزاد نه اینگونه است که یخچالش خالی باشد و نه اشرافی است.

در روزهای گذشته خبری به نقل از خانه ملت در کانال‌ها و صفحات مجازی ضدانقلاب انتشار یافت، خبری که در آن ادعا شده بود علی نیکزاد نایب‌رییس مجلس مطرح کرده یخچال خانه او خالی است و نان و ماست می‌خورد. هرچند خبرگزاری خانه ملت اعلام کرد از لوگوی وی سوءاستفاده شده و اصل خبر جعلی است و نیکزاد هیچ‌گونه مصاحبه‌ای در این خصوص با این خبرگزاری نداشته است، اما برخی صفحات مجازی همچنان به انتشار این مطلب می پردازند.

روابط عمومی و ارتباط با رسانه علی نیکزاد در واکنش به این موضوع می‌گوید: سطح زندگی نیکزاد نه اینگونه است که یخچالش خالی باشد و نه اشرافی است. نیکزاد بین مردم بوده و سادگی او را مردم لمس کرده‌اند. اینکه پاسخی هم به اینگونه مطالب تخریبی نمی‌دهند به این علت است که اعتقاد دارد مردم قاضی خوبی هستند.

Share