با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان؛

رمضان زلفعلی‌زاده به عنوان شهردار رانکوه معرفی شد

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، رمضان زلفعلی زاده به عنوان شهردار جدید رانکوه معرفی و از زحمات رضا مردان پور سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور فرماندار املش؛ مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان، رمضان زلفعلی زاده به عنوان شهردار جدید رانکوه معرفی و از زحمات رضا مردان پور سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.

در متن حکم استاندار گیلان برای رمضان زلفعلی‌زاده آمده است:

در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱ با اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر رانکوه به سمت شهردار رانکوه منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری، اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت ها خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی بهبود وضعیت توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم.

Share