در حاشیه ششمین روز از هفته دولت در شهرستان املش مطرح شد:

روحانی : برخی با چشمان بسته قضاوت می کنند/ به نام دفاع از ولایت دولت را تخریب می کنند/ دگرگونی عظیمی در املش ایجاد شده /محمودی:دولت با گازرسانی به روستاها مشعل دل مردم را فروزان و شکوفا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه دولت در کمال مظلومیت و غربت و تنهایی در این عالم پر از دشمن یک لحظه از خدمت رسانی به مردم غافل نیست گفت: همین شهرستان املش را ورق بزنید و برگردید به چند سال پیش خواهید دید که چه اقداماتی در طول سه سال اخیر انجام شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار املش در حاشیه ششمین روز از هفته دولت در این شهرستان گفت :باید برای دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق بکنیم چرا که دولت توانست با وجود همه تنگناهایی که در حوزه اقتصادی و دیپلماسی داشت اقدامات خوب و چشمگیری را در حوزه گازرسانی به روستاییان انجام دهد که امروز شاهد این هستیم که در روستاها با روشن کردن مشعل گاز توانستیم مشعل دل مردم را فروزان و شکوفا بکنیم و جا دارد از استاندار پرتلاش و مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان که ما را جهت انجام خدمت به مردم در شهرستان یاری کردند نهایت تشکر را به عمل  آورم.
photo_2016-08-28_18-03-34به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از املش, محمودی با بیان اینکه دولت مصمم است تا پایان ۹۵به همه خانوارهای بالای ۲۰خانوار گازرسانی کند افزود:همه ی مسولان در شهرستان تلاش خود را برای ایجاد رفاه و آسایش بیش از پیش بکار خواهند گرفت تا روستاییان عزیز از این نعمت الهی بهرهمند شوند.
محمودی همچنین در حاشیه ی مقاوم سازی مدارس شهرستان املش اذعان نمود:مقاوم سازی مدارس و تأمین ابزار گرمایشی و سرمایشی و حذف سیستم های سوخت فسیلی از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است که جا دارد از مدیر کل نوسازی گیلان تشکر کنم.
وی یادآور شد:امیدواریم در ادامه فعالیت ها در بخش مدارس شهرستان بتوانیم از محل ستاد برکت و هم از محل خیرین و هم از اعتبارات ملی شاهد اعتلا و ارتقای مدارس و فضاهای آموزشی این شهرستان و رسیدن به شاخص های مطلوب کشوری باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد:بررسی ها نشان می دهد که در بحث آموزش و پرورش شاخص بهره مندی ما در قیاس با شاخص کشوری بسیار مثبت است و در عین حال مورد تایید.

چرا بعضی ها با چشمان بسته قضاوت می کنند/ یک عده به نام دفاع از ولایت دولت را تخریب می کنند

امام جمعه املش در حاشیه افتتاح پروژه های شهرداری املش گفت: نمی دانم چرا بعضی ها هنوز چشمانشان را بسته اند و با چشمان بسته قضاوت می کنند و همت شان این است که دولت را تخریب کنند ولله دل رهبرمان از این کارها خون است که یک عده به نام دفاع از ولایت دولت را تخریب کنند که این عمل از زشت ترین نوع کارهاست.
وی ادامه داد: ما بیاییم اول خسته نباشید بگیم و تشکر کنیم و در کنار آن اگر ایرادی و انتقادی هم است با ارایه راهکار آنها را بیان کنیم که  به این حرکت می گویند تقوا فلذا ما برای این افراد اگر قابل هدایت باشند دعا می کنیم و اگر هم قابل هدایت نباشند چون برای رضایت خدا نیست کار بجایی نخواهند برد.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه دولت در کمال مظلومیت و غربت و تنهایی در این عالم پر از دشمن یک لحظه از خدمت رسانی به مردم غافل نیست گفت: همین شهرستان املش را ورق بزنید و برگردید به چند سال پیش خواهید دید که چه اقداماتی در طول سه سال اخیر انجام شده است.
وی در پایان افزود: بنده در طول سه سالی که هستم واقعا دگرگونی های عظیمی در شهرستان املش ایجاد شده است که امسال نهضت آسفالت یکی از بزرگترین اقدامات دولت در کشور بود که مردم بهره مندی آن را به خوبی لمس کردند.

tel final1

Share