رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت تأکید کرد:

کارها در آرامستان‌های رشت روال عادی دارد | شهروندان از تجمع در آرامستان‌ها پرهیز کنند

سهراب راستگو، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت اظهار کرد: هر چند کارها و اقدامات سازمان آرامستان‌های رشت به روال عادی برگشته اما شهروندان گرامی باید از حضور پرتعداد در آرامستان‌ها خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هر چند کارها و اقدامات سازمان آرامستان‌های رشت به روال عادی برگشته اما شهروندان گرامی باید از حضور پرتعداد در آرامستان‌ها خودداری کنند.

سهراب راستگو با عنوان این موضوع از شهروندان رشتی خواست همچنان از تجمع در آرامستان‌های رشت پرهیز کنند و در انجام مراسم متوفای خود فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با اشاره به اینکه همه پرسنل و نیروهای سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت پروتکل‌های بهداشتی را در برنامه‌های کفن و دفن اموات رعایت می‌کنند، گفت: شهرداری تنها ارگانی است که هم در زمان حیات و هم در زمان ممات شهروندان همراه آنها است و تلاش می‌کند بهترین‌ها را از نظر خدماتی، بهداشتی و رفاهی به شهروندان گرامی ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود عادی شدن اوضاع به طور موردی اجسادی با مرگ کرونایی به آرامستان‌ها تحویل داده می‌شود، گفت: حالا شهروندان با اطلاع‌رسانی رسانه‌های گروهی خود بهتر از همه می‌دانند که هنوز راه درمان این بیماری کشف نشده و تا زمانی که واکسن این ویروس نتیجه بخش نباشد، باید همچنان در رعایت اصول بهداشتی دقت کرد.

راستگو در پایان از شهروندانی که عزیزی از خانواده خود را از دست می دهند خواست تا در اجرای مراسم ختم از تجمعات بزرگ پرهیز کنند و ضمن رعایت همه اصول و موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از میزان مخاطرات موجود بکاهند.

Share