جانشین سپاه قدس گیلان:

سپاه با تمام وجود در خدمت دولت است | استمرار این انقلاب با مردم است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه برگرفته از فرمان رهبر با تمام وجود در خدمت دولت است ودرتمامی بحران هاو تهدیدات مختلف به مردم خدمت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سرهنگ توشه جمعه شب در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ماسال در مسجد جامع شهرستان اظهار داشت : ظرفیت سپاه در اختیار مسئولان است و مردم صاحب این نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: از دیدگاه  مقام معظم رهبری، انقلابی که تمدن ساز می شود باید حراست از آن به مردم واگذار شود.

وی با اشاره به نقش اساسی بسیج و سپاه در جامعه سازی و تمدن سازی عنوان کرد: مردم رکن اصلی وحافظ انقلاب و نظام هستند و استمرار این انقلاب هم با مردم است.

جانشین سپاه قدس گیلان افزود: امام راحل با مدیریت خود توانستند با عزت جنگ را مدیریت و پایه‌های انقلاب را به گونه‌ای پایه‌ریزی کنند که این انقلاب به تمدن سازی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در جریان شیوع کرونا هم کمک مومنانه را به مردم واگذار کردند، افزود: مردم همواره در همه موقعیت ها نشان دادند که پای این انقلاب و نظام هستند ودر بحث مبارزه با ویروس کرونا هم پیروز بیرون آمدند.

فرماندار ماسال هم در این مراسم با اشاره به بروز حوادث و اتفاقات متعددی که کشور با آن روبرو بوده از حمایت همه جانبه سپاه پاسداران قدردانی کرد و گفت: مردم سرمایه اصلی مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی اند و رمز بقاء همه مسئولان نظام، شهدای گرانقدر انقلاب است.

وحید پور حضرت افزود: تمامی مدیران با الگو قرار دادن شهدا و ترویج آرمانهای شهدا دوران خدمتی موفقی خواهند داشت.
فرماندار ماسال به جایگاه سپاه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این نیرو در طول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در همه عرصه حضور و مشارکت داشته و دارد و کمک حال دولت و حاکمیت بوده است.

در پایان مراسم حکم مسئولیت سرهنگ عبدالرضا یگانی نژاد به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ماسال توسط سرهنگ توشه جانشین سپاه قدس استان گیلان اهدا واز خدمات ۱۷ماهه بهزاد قنبری در سپاه ماسال قدردانی شد.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و ۱۴۵شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

Share