با حضور جمعی از مسوولین؛

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن معارفه شد

با حضور محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان فومن و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان و صفوی امام جمعه شهرستان، سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان فومن حجت الاسلام راثی معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان فومن و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان و صفوی امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام راثی به عنوان سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان فومن معارفه شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان این که اداره تبلیغات اسلامی از ادارات مهم تاثیرگذار فرهنگی است، نقش مهم این اداره را در رسیدگی و رفع معضلات فرهنگی در جامعه مورد اشاره قرار داد و افزود: وجود ظرفیت غنی روحانیون و حوزه علمیه در شهرستان فومن می تواند در مقابله با بسیاری از آسیب های اجتماعی، مؤثر باشد.

وی همچنین افزود: هم افزایی تبلیغات اسلامی در برنامه های فرهنگی شهرستان بسیار سازنده و حائز اهمیت بوده و تبلیغ تعالیم دینی خاصه برای جامعه جوان شهرستان فومن راهگشاست.

محسنی فرماندار شهرستان فومن در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام محتشم خواه مسئول قبلی این اداره، برای ریاست جدید، در ماموریت خود در تبلیغ و ترویج ارزش های دینی و اسلامی، آرزوی توفیق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفوی، امام جمعه شهرستان فومن در این جلسه با اشاره به این که خروجی تبلیغات اسلامی در جامعه بسیار بالاست، رویش های جدید در انقلاب و مشارکت گسترده مردم در مراسم مختلف در دهه فجر و همچنین تشییع جنازه عظیم سردار شهید سلیمانی را مورد توجه قرار داد.

وی ضمن بیان این که پیشبرد سیاست های فرهنگی انقلاب اسلامی به عهده روحانیون است، افزود: شان مبلغان اسلام بسیار بالاست و در حالی که هجمه عمومی بسیاری وجود دارد، بزرگواری روحانیت مبلغ باعث حفظ نظام و ارزش های آن شده است.

حجت الاسلام مهدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز با بیان این که اراده خداوند، حکومت مستضعفین بر روی زمین است و در راس مستضعفین، انسان کامل وجود دارد، افزود: شیعه به امر رسول الله مسئول به آرمانخواهی و اموری است که اراده خداوند را محقق سازد.

وی افزود: با همکاری مسئولین و مدیران باید به منظور رسیدن به حکومت جهانی و تحقق اراده خداوند تلاش کنیم و در شرایط کنونی، در میانه مبارزه با دشمنان، نقش تبلیغات اسلامی برجسته است.

حجت الاسلام مهدوی در انتها تاکید کرد: رئیس جدید این اداره باید به جبهه های فرهنگی و جوانان مومن توجه ویژه ای داشته باشد و با ارتباطات صمیمانه، از ظرفیت های شهرستان بهره بگیرد.

Share