اداره‌ کل استاندارد گیلان اعلام کرد:

دریافت خسارت از دو شرکت تولیدی با شکایات دو شهروند لاهیجانی

طرح شکایت دو شهروند لاهیجانی از عدم کیفیت دو محصول دارای نشان استاندارد، منجر به جبران خسارت و جلب رضایت از این دو شهروند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی شکایات دو شهروند لاهیجانی در خصوص عدم کیفیت یخچال و کاشی خریداری شده از دو شرکت تولیدی معتبر داخلی و ارائه مدارک و مستندات لازم، با پیگیری و تلاش همکاران اداره استاندارد شهرستان لاهیجان، خسارت وارده جبران و رضایت این همشهریان از سوی مسئولان این دو شرکت جلب شد.

بنابراین گزارش؛ همشهریان می توانند شکایات خود را در خصوص عدم کیفیت محصولات خریداری دارای نشان استاندارد به صورت تلفنی، حضوری، کتبی و اینترنتی (پورتال اداره کل استاندارد گیلان) اعلام کنند.

لازم به ذکر است شاکیانی که گزارش خود را به صورت تلفنی، کتبی و اینترنتی ارائه می‌نمایند، در نهایت جهت پیگیری موضوع باید مدارک و مستندات خود را به اداره کل استاندارد استان و یا شهرستان مربوطه تحویل دهند.

گفتنی است توصیه به استفاده از محصولات دارای نشان استاندارد همواره مورد تاکید بوده چرا که نشان استاندارد ضامن سلامت، کیفیت وایمنی است و داشتن این نشان می تواند کارشناسان ما را در احقاق حق شما همشهریان گرامی، یاری نماید.

همچنین شماره تماس ۱۵۱۷ رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان گیلان آماده پاسخگویی در این رابطه است.

Share