مهلت ثبت‌نام تا 1 تیر 99 می‌باشد

جذب امریه سربازی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور+ جزییات

اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص ثبت نام اینترنتی امریه مشمولین وظیفه اعزامی ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ در سراسر کشور به بعد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص ثبت نام اینترنتی امریه مشمولین وظیفه اعزامی ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ در سراسر کشور به بعد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد بر اساس مجوزهای اخذ شده به منظور تکمیل سهمیه نیروی انسانی امریه خود از بین مشمولان وظیفه فارغ التحصیل غیر غایب در مقطع کارشناسی در رشته های تحصیلی عمران و نقشه برداری، حقوق، کامپیوتر، حسابداری و مدیریت با شرایط مندرج در سامانه ثبت نام، جهت خدمت سربازی در ادارات ثبت اسناد و املاک استانها به تعداد محدود از طریق مصاحبه و گزینش دعوت به همکاری نماید.

متقاضیان اعزامی ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ به بعد که برگه اعزام به خدمت بدون غیبت خود را اخذ نموده اند، در صورت تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می توانند با مراجعه به سایت ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ نسبت به ثبت درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

مهلت ثبت‌نام تا ۱ تیر ۹۹ می‌باشد.

جهت مطالعه جزییات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک نمایید

Share