علت خودسوزی چه بود؟

توضیح روابط عمومی بنیاد شهید درباره خودسوزی یک جانباز

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان عزیز در کرمانشاه توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت «ایثار»، در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است:

«درگذشت یکی از جانبازان عزیز کشورمان در حادثه‌ای ناگوار را به خانواده و بازماندگان این عزیز تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به محض اطلاع از حادثه دستور صریحی برای پیگیری این موضوع صادر کرد.

در دستور رییس بنیاد تصریح شده «در اسرع وقت هیاتی منتخب برای بررسی ابعاد موضوع به محل اعزام شده و با همکاری مسئولان قضایی، اجرایی و نظارتی گزارشی دقیق و شفاف تهیه گردد.»

همچنین پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی مورد تأکید قرار گرفته است.

علت خودسوزی چه بود؟

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: این جانباز ۱۵ درصد، چند روز گذشته برای دریافت وام به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده بود و در حالی که نوبت وامش نبوده، اما با پرداخت وام به او به او موافقت شده و فرم های دریافت وام را  به او داده‌اند تا تکمیل کند.

عسگری با بیان اینکه ظاهرا این جانباز در خانه درگیری‌هایی با همسر خود داشته و علت حادثه هم اختلافات خانوادگی بوده، افزود: گواه این مدعا اینکه روز بعد همسر این جانباز به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده و از آنها می‌خواهد تا به همسرش هیچ وامی ندهند.

وی ادامه داد: صبح امروز(۱۹ خرداد) این جانباز بدون هیچ اطلاعی مقابل بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه اقدام به خودسوزی می کند که بلافاصله وی را با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال می دهند.

Share