شهردار رشت خبر داد:

پیشرفت ۹۲ درصدی عملیات احداث تصفیه خانه شیرابه زباله در سراوان

شهردار رشت از پیشرفت بیش از ۹۰ درصد عملیات پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله در سراوان خبر داد و گفت: این پروژه به زودی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت در جریان بازدید از تصفیه خانه سایت سراوان اظهار کرد: تولید شیرابه در لندفیل سراوان همواره در طول سالیان متمادی به ویژه برای ساکنان این منطقه آزار دهنده بوده و حل این معضل همواره از خواسته های مردم و مسئولان بود.

ناصر حاج محمدی با بیان اینکه تصفیه شیرابه زباله های سراوان و احداث تصفیه خانه از عملکردهای امروز شهرداری رشت است گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد عملیات این پروژه پیشرفت داشت و به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از مردم ‌منطقه سراوان بابت صبر و تحمل فراوان افزود: ساکنان سراوان با مشاهده پیگیری های مداوم شهرداری بابت حل مشکلات زیست محیطی و جدیت در احداث تصفیه خانه شیرابه، نسبت به ادامه روند اجرای عملیات دلگرم شده و درصدد همراهی هرچه بیشتر با مجموعه مدیریت شهری برآمدند.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: مسئولان شهری و روستایی و در راس آنها رئیس شورای شهر رشت با جدیت حل مشکلات زباله سراوان را پیگیری کرده و در این راستا از روند پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بازدیدهای مداوم هفتگی به عمل می آورند.

شایان ذکر است بابک رمضانی سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری، فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری، احمد رضا حق بین ذیحساب و مدیر مالی شهرداری، علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل نیز شهردار رشت را در این بازدید همراهی کردند.

Share