فرماندار املش در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛

نابسامانی مدیریتی در تامین آب کشاورزی املش | امکانات راهداری املش در حد بخش است

رنجبر نیاول با اشاره به مشکلات حوزه آب کشاورزی اظهار کرد: مدیر امور آب رودسر و املش یک نفر است که این موضوع بر دامنه مشکلات افزوده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رنجبر نیاول فرماندار املش در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مشکل آب شرب شهری و روستایی کماکان مهمترین مشکل شهرستان است.

وی با تاکید بر ضرورت یکپارچه سازی مدیریت آب و فاضلاب در شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه مدیرعامل آبفا گیلان در این زمینه قول مساعد داده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش افزود: علی رغم تلاش و زحمات صورت گرفته در حوزه راهداری اما تجهیزات راهداری در حد شهرستانی با مناطق صعب العبور نیست بلکه در حد یک بخش است.

رنجبر نیاول خواستار افزایش امکانات راهداری املش شد و افزود: باتوجه به ورود تجهیزات جدید به استان، شهرستان املش در اولویت قرار بگیرد.

فرماندار املش با بیان اینکه هیچ اداره‌ای حق ندارد بدون هماهنگی با فرمانداری از اداره دیگری شکایت کند، گفت: این یک اصل اداری است که قبل از شکایت فرمانداری در جریان قرار بگیرد.

وی افزود: جلوی رئیس اداره ای که تخلف بکند شخصا می ایستم اما قبل از شکایت باید با هماهنگی فرمانداری این کار انجام شود.

نابسمانی مدیریتی در تامین آب کشاورزی املش

به گزارش دیارمیرزا، رنجبر نیاول با اشاره به مشکلات حوزه آب کشاورزی اظهار کرد: مدیر امور آب رودسر و املش یک نفر است که این موضوع بر دامنه مشکلات افزوده است.

فرماندار املش ادامه داد: توزیع و بهره برداری دو زیر مجموعه سازمان آب منطقه‌ای هستند. آن اداره‌ای که قرار است برای مردم کاری انجام دهد در رودسر مستقر است و هفته‌ای یکبار هم به املش نمی‌آید اما فردی که قرار است وصول مطالبات داشته باشد و از مردم پول بگیرد در شهرستان ساختمان دارد و مستقر است.

وی گفت: علی رغم اینکه آقای خرمی در سردهنه سازی کمک کردند اما انتشار داریم این نابسامانی مدیریتی حل شود.

رنجبر نیاول با تاکید بر اینکه در عرصه چای انتظار داریم که شاهد جهش تولید باشیم، افزود: املش یکی از کیفیتی ترین جای تولیدی را دارد و کارخانه های شهرستان چای خشک با کیفیتی تولید می کنند.

Share