معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

مدارس کدام مناطق از ۲۷ اردیبهشت برای یک ماه باز می‌شوند؟

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگوی تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره بازگشایی مدارس در مناطق وضعیت سفید توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حکیم زاده گفت: مدارس در ۱۳۲ شهرستانی که وضعیت سفید دارند از ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در ارتباط تلفنی با گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: با توجه به اهمیت تداوم آموزش و برای جبران کمبودی‌های یادگیری و در راستای عدالت آموزشی تصمیم گرفته شد مدارس در مناطق سفید و کم خطر از نظر بیماری کرونا باز شود و وزارت آموزش و پرورش می‌خواهد اطمینان حاصل کند که مصوبه‌های درسی به دانش آموزان، آموزش داده می‌شود.

رضوان حکیم زاده ادامه داد: با توجه به اقداماتی که انجام شده از زمان تعطیلی مدارس تاکنون، تلاش شده است موضوع تداوم آموزش در بستر‌های مختلف انجام شود، اما در مناطق کم خطر در پی این هستیم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، ​ شرایطی را فراهم کنیم تا آموزش دانش آموزان در این مناطق انجام شود.

وی افزود: پیش بینی ما این است که برای ادامه تدریس محتوای درسی و برگزاری امتحانات در این مناطق، حدود یک ماه زمان لازم است.

Share