گردابی برای فریب سهامداران؛

سهامداران تازه وارد، گرفتار برخی جریان سازی‎های رسان‎ ای و اخبار نادرست نشوند

سهامداران تازه وارد، گرفتار جریان سازی های رسانه ای و اخبار نادرست نشده و با دقت در انتخاب سهم، اقدام به سرمایه گذاری روی سهم های ارزنده و شرکت های بنیادی بازار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بوورس نیوز، با وجود رکود بورس‌های جهانی، بورس تهران مثبت بوده و همین موضوع سبب برخی اظهارنظرها در مورد وجود حباب در بازار سرمایه و یا ریزش شاخص بورس یک ماه بعد از واگذاری سهام دولت و… شده است.
سید فرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این خصوص بیان کرد: بخشی از شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه، به اندازه قیمت‌های فعلی سهم‌ها، ارزش ندارند؛ ولی بخشی از شرکت‌ها نیز به لحاظ بنیادی ارزنده هستند و قیمت مناسبی دارند. بنابراین اگر سهامداران تازه وارد، گرفتار برخی جریان سازی های رسانه ای و اخبار نادرست نشده و با دقت در انتخاب سهم، اقدام به سرمایه گذاری روی سهم های ارزنده و شرکت های بنیادی بازار کنند، جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. در تمام گروه های بازار سرمایه، سهم های ارزنده و مناسبی وجود دارد که با تکیه بر تحلیل و استفاده از مشاوره های کارشناسان، می توان به آنها ورود کرد.

وی تاکید کرد: در کنار سهم‌های ارزنده و بنیادی بازار سرمایه، سهم‌هایی هم هستند که بیش از حد رشد کرده و برخی افراد، سهامداران را به سمت این سهم ها ترغیب می کنند که نباید از آنها غافل شد.

نماینده مردم در خانه ملت خاطرنشان کرد: البته انتظار می رود سازمان بورس و اوراق بهادار نیز مراقبت بیشتری از این بازار کرده و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد، در مورد شرکت‌هایی که سهام شان بیش از ارزش واقعی رشد کرده، برخوردهای لازم صورت بگیرد.

Share