سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری خانم ۲۲ ساله به اتهام تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در رشت

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی در پی رصد فضای مجازی، عامل تبلیغ عرفان‌های نوظهور و جریان‌های فراماسونی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی کرده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی متهم این پرونده و منزل وی را در شهرستان رشت شناسایی کردند، ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم که خانمی ۲۲ ساله است، دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم با بارگذاری تصاویر غیر اخلاقی از خود با مضمون و نمادهایی از شیطان پرستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، عقاید منحط غربی را تبلیغ می‌کرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی در پایان تاکید کرد: با تقویت اعتقادات مذهبی در خانواده‌ها می‌توان دشمن را در رسیدن به اهداف خود در تهاجم فرهنگی ناکام ساخت.

Share