با مساعد شدن شرایط و بهبود وضعیت؛

بیمارستان صومعه‌سرا آماده پذیرش بیماران در بخش‌های مختلف است

لسانی گفت: خوشبختانه با مدیریت بیماری کرونا در حال حاضر بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا آمادگی پذیرش بیمار و جراحی‌های مختلف را برای سایر بیماران داشته و آماده پذیرش بیماران هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر احمد لسانی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با اشاره به وضعیت و شرایط بیمارستان این شهرستان، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره)صومعه‌سرا از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه با تمام ظرفیت و امکانات، پذیرنده‌ی بیماران کرونایی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر با مشارکت مردم در رعایت بهداشت فردی، عمومی، آموزش، آگاهی، پرستاران، پزشکان و بیمارستان این شهرستان در وضعیت مدیریت شده‌ای قرار دارد.

لسانی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت شیوع بیماری کرونا و پذیرش بیمار در بیمارستان این شهرستان در حالت پایدار می‌باشد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که طی روزهای اخیر میانگین بیماران کرونایی بستری در بیمارستان صومعه‌سرا ۳_۶ بیمار به طور معمول بوده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه در زمان شیوع این ویروس تمام بخش‌های بیمارستان به جزء زنان و زایمان در خدمت بیماران کرونایی بوده است، افزود: خوشبختانه با مدیریت بیماری کرونا در حال حاضر بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا آمادگی پذیرش بیمار و جراحی‌های مختلف را برای سایر بیماران داشته و آماده پذیرش بیماران هستیم.

وی تاکید کرد: شهروندان عزیز اطمینان خاطر داشته باشند که بیماران کرونایی در بخش ایزوله و مراقبت‌های ویژه خدمات‌دهی شده و هیچ نوع ارتباطی با سایر بیماران ندارند.

لسانی با بیان اینکه از هم اکنون مراجعات عادی در بیمارستان صومعه‌سرا در حال انجام است، تصریح کرد:به جرات می‌توان گفت وضعیت بهبودیافتگان بیماران کرونایی در شهرستان عالی بوده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه مطمئنا در صورتی که مردم موازین بهداشتی را رعایت نکنند با توجه به افزایش ترددها، تعداد بیماران بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته بیماری در بخش نداشته‌ایم که بر اثر کرونا فوت کرده باشد.

Share