مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه ویدئوکنفرانس با آبفای گیلان:

با وجود مخاطرات سال گذشته، کارنامه بسیار خوبی از شرکت آب و فاضلاب گیلان به جا مانده است

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه ویدئوکنفرانس با آبفای گیلان گفت: با وجود مخاطرات سال گذشته، کارنامه بسیار خوبی از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به جا مانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا جانباز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تشکر از اقدامات انجام شده تصریح کرد: علیرغم تمام مشکلات، چالش جدی در بحث تأمین آب استان وجود نداشت و با توجه به مخاطرات سال گذشته در استان گیلان از جمله سیل، برف و شیوع ویروس کرونا، از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان کارنامه خوبی به جا مانده است.

وی با تأکید بر نگاه تاب آوری و رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: همکاران شرکت در خط مقدم خدمات آبرسانی هستند و نباید حساسیت ها کم شود. نگاه اول به سرمایه انسانی و سپس پایداری اقتصاد و سرمایه شرکت است.

مهندس جانباز همچنین با اشاره به لزوم پایداری خدمات اظهار داشت: در زیر چتر شرکتهای یکپارچه و پتانسیل نیروی انسانی، انتظار می رود بهترین سطح خدمات در استان ارائه شود و با اعتماد به سرمایه انسانی شرکت و رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا گامهای ارزشمندی برداشته شود.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز پیش از سخنان جانباز با اشاره به اقدامات این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: با اعلام وضعیت قرمز در گیلان بعنوان دومین استان کانون شیوع ویروس کرونا، جلسه مدیریت بحران با هدف ضرورت حفظ سلامت همکاران در سطح شرکت، تداوم ارائه خدمات پایدار آبرسانی با حفظ کمیت و کیفیت تولید و ارائه راهکار جهت تامین منابع مالی شرکت با توجه به احتمال کاهش وصولی تشکیل شد.

وی همچنین افزود: با توجه به تأکید دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر شستشوی مکرر دستها ، براساس گزارشات مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت با افزایش بی سابقه مصرف در استان مواجه شدیم که در راستای پایداری خدمات نسبت به اطلاع رسانی در حوزه مدیریت مصرف و مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی انجام شد که از مردم استان درخواست شد، ضمن مدیریت مصرف آب، در پویش #نه_ به _خانه تکانی مشارکت نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی مصرف آب در روزهای پایانی سال تصریح کرد: به منظور پایداری در امر آبرسانی، منابع جدیدی در مدار بهره برداری قرار گرفت و ۷۲۰ لیتر بر ثانیه بر ظرفیت تولید آب استان افزوده شد که آمار تماسها نشان داد، وارد مدار شدن منابع جدید جوابگوی مصرف و نیاز مردم شد.

وی در ادامه به نصب و راه اندازی دو سامانه الکترولیز نمک طعام و تولید محلول غلیظ آب ژاول به میزان ۱۰ هزار لیتر در شبانه روز اشاره کرد و گفت: تا کنون ۳۲۰ هزار لیتر آب ژاول غلیظ به نهادهای ذیربط جهت ضدعفونی معابر تحویل شد.

حسینی با برشمردن اقدامات انجام گرفته در راستای اقتصاد آب و بهبود روند کاهش وصولی اظهار داشت: اعلام طرح خوداظهاری برای ثبت رقم کنتور ، ارسال پیامک برای مشترکین به منظور ثبت شماره همراه، راه اندازی کددستوری و انتشار اینفوگرافی و موشن گرافی در شبکه های اجتماعی برای آموزش نحوه ی شیو های پرداخت قبوض از اهم این موارد است.

Share