معاون سیاسی امنیتی فرماندار رشت خبرداد:

همکاری بیش از ۹۰ درصد از اصناف رشت با ستاد مقابله با کرونا

سعیدی کیا معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنفی شهرستان همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند، گفت: برخورد با واحدهای صنفی متخلف تداوم خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان که با حضور روسای اتحادیه های صنفی شهر رشت برگزار شد با تقدیر از همکاری و همراهی اغلب واحدهای صنفی با ستاد مقابله با کرونای شهرستان در جهت قطع چرخه انتقال این ویروس، اظهار داشت: در این راستا بالغ بر ۹۰ درصد از واحدهای صنفی شهرستان اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند.

فریبرز سعیدی کیا افزود: برخورد قانونی با اصنافی که به تذکرات مکرر کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا بی اعتنا هستند تداوم‌ خواهد یافت و واحد صنفی آنان پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: کشیک برخی از صنوف در ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشنهاد و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رشت با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان و ممانعت از ترددهای غیر ضرور بین شهری، از آحاد شهروندان خواست: از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر پرهیز نمایند تا هرچه سریعتر بتوانیم موفق به کنترل این بیماری در سطح شهرستان شویم.

Share