عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت

عملکرد حوزه خدمات شهری مناسب نیست | پروژه سنگ فرش بوستان رازی بی سرانجام مانده

محمدحسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از برخی اقدامات ضعیف در حوزه خدمات شهری اذعان داشت: متاسفانه شاهد اتفاقاتی در این حوزه هستیم که نشان از عملکرد ضعیف در این مجموعه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از برخی اقدامات ضعیف در حوزه خدمات شهری اذعان داشت: متاسفانه شاهد اتفاقاتی در این حوزه هستیم که نشان از عملکرد ضعیف در این مجموعه دارد.

وی به مشکل خاموشی پارک مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این پارک مدتهاست که شب ها در خاموشی به سر می برد و فاقد هر گونه روشنایی است،مردم از ما انتظاراتی دارند و بنده بعنوان عضوی از شورا که با رای مردم در این جایگاه ایستاده ام وظیفه دارم که پیگیر دغدغه ها و مشکلات مردم شهرم باشم.

این عضو شورا بیان داشت: نقش مدیر خدمات شهری و معاون در این موضوعات امر مهمی است که متاسفانه شاهد عملکرد مناسبی در این زمینه نیستیم.

علیپور در ادامه عنوان کرد: در مواردی دیگر همچون پروژه سنگ فرش بوستان رازی که ماه هاست بی سرانجام مانده و یا خانه خرابه ای که در مجاورت پارک سیمرغ قرار دارد و سالهاست به محلی برای تجمع اوباش ها تبدیل شده، همچنان شاهد هستیم که علی رغم تذکرات اما هنوز شاهد هیچ تدابیری در خصوص این مسائل نیستیم.

وی تاکید کرد: بنده بعنوان یک عضو شورا مجبور به پیگیری این موضوعات هستم در حالیکه تمامی این مسائل از وظایف مربوط به خدمات شهری است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه هر مدیری در هر جایگاهی باید وظایف خود را بدرستی انجام دهد اظهار داشت: مردم این شهر از ما انتظار دارند پس اولین هدف باید رضایت شهروندان باشد.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: از شهردار رشت تقاضا دارم که مانند همیشه شایسته سالاری را ملاک قرار دهد و مدیرانی در راس کار قرار گیرند که وظایف خود را بدرستی انجام داده و دلسوز مردم این شهر باشند

Share