پارالمپین گیلانی تیم ملی پاراتکواندو مطرح کرد:

عدم تعویق پارالمپیک فاجعه‌بار بود | تعویق رقابت‌ها تصمیم درستی بود

پارالمپین گیلانی تیم ملی پاراتکواندو با بیان اینکه تعویق رقابت‌های المپیک و پارالمپیک توکیو تصمیم درستی بوده، گفت: در اوج آمادگی قرار داشته و این تعویق به ضررم تمام شد ولی عدم تعویق می‌توانست فاجعه به بار آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مهدی پوررهنما با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی پاراتکواندو کشورمان اظهار کرد: اردوهای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده و از تمرینات و شرایط ایده‌ال دور هستم؛ به دلیل لغو رویدادهای بین‌المللی در دوران استراحت به سر می‌برم.

وی با بیان اینکه سقوط در رنکینگ جهانی دلایل متعددی دارد، افزود: مسابقات آسیایی اردن در سال ۹۸ آخرین تورنمنتی است که حضور پیدا کرده و گردن‌آویز طلا را بر گردن آویختم؛ حذف در آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان یکی از دلایلی است که صدر رنکینگ جهانی را ازدست‌داده‌ام.

پارالمپین گیلانی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با اشاره به اینکه عدم حضور در رویدادهای بین‌المللی مهم‌ترین دلیل سقوط در رنکینگ جهانی است، گفت: پاراتکواندوکاران ایرانی تنها به رقابت‌های قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند و به سایر رویدادهای جهانی اعزام نمی‌شویم این در حالی است که رقبایمان در تمامی رویدادها حضور پیداکرده و رنکینگشان را بهبود می‌بخشند.

پوررهنما با تأکید بر اینکه عدم تعویق المپیک می‌توانست فاجعه به بار آورد، افزود: تعویق رقابت‌های المپیک و پارالمپیک توکیو تصمیم درستی بوده هرچند در اوج آمادگی قرار داشته و این تعویق به ضررم تمام شد.

مهدی‌ پوررهنما نخستین پاراتکواندوکار کشورمان است که جواز حضور در رقابت‌های پارالمپیک توکیو را کسب کرده است.

Share