فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز در حین سرقت در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز در حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز در حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهشال در حین گشت زنی در ساعت ۰۴۰۰ بامداد سوم فروردین ماه ۱۳۹۸ در روستای درگاه به یک دستگاه نیسان با آرم یک شرکت لبنیاتی که کنار مغازه لوازم کشاورزی پارک بود، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران حوالی مغازه فوق را مورد بررسی بیشتر قرار داده و یک نفر را در پشت مغازه دستگیر کردند افزود: همدست متهم با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.

وی با اعلام اینکه طی بررسی صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد که سارقان در حین تخریب سقف مغازه برای ورود و سرقت از دستگاه خودپرداز بودند بیان داشت: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات پلیس هویت همدست خود را افشا کرد.

سرهنگ محمدی نسب تصریح کرد: با اخذ نیابت قضائی، همدست ۲۹ ساله متهم در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از شهر های شرق گیلان توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهمان به دو فقره سرقت نافرجام از دو دستگاه خودپرداز در یکی از شهر های شرق گیلان نیز اعتراف کردند اظهار داشت: متهمان باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از شهروندان خواست ضمن جدی گرفتن هشدار های پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

Share