فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

عاملان درگیری در آستانه‌اشرفیه دستگیر شدند | معرفی متهمان ۳۲، ۳۳ و ۳۷ به مرجع قضایی

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری و اخلال در نظم عمومی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری و اخلال در نظم عمومی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی توسط ۳ نفر در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پاسگاه انتظامی دهسر بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یکی از این افراد که اراذل و اوباش سابقه‌دار است به علت اختلاف مالی با ۲ نفر درگیر شده و با سلاح شکاری به سمت آن‌ها شلیک کرده است.

این مقام انتظامی از مجروح شدن یکی از متهمان این درگیری از ناحیه دست و کتف خبر داد و گفت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، متهمان این پرونده دستگیر و از آن‌ها یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲ تیغه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با اعلام اینکه حال فرد مجروح مساعد گزارش شده است تصریح کرد: متهمان ۳۲، ۳۳ و ۳۷ برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت برای مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

Share