سید علی آقازاده در همایش روز زن؛

نیروهای جوان و متعهد در گیلان به فراموشی سپرده شدند | در برف شاهد خونمردگی مدیران بودیم

کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان رشت با اظهار تاسف از مشکلات بوجود آمده برای مردم در بحران برف اخیر اذعان داشت: در برف سالجاری شاهد خونمردگی در پست های مدیریتی گیلان بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید علی آقازاده صبح امروز به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در همایش بانوان حوزه انتخابی خود در سخنانی با اشاره به نقش بانوان در تعیین سرنوشت انتخابات پیش رو بیان داشت: همه ما در تلاش هستیم تا در کنار مردم اصیل، ریشه دار و متدین شهر رشت ضمن برگزاری انتخابات سالم و صالح، حماسه ای دیگر بیافرینیم.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: مسئولین و نمایندگان و رده های مدیریتی باید قدردان ملت بزرگ ایران باشند. ملت ایران به ویژه بانوان در همه تاریخ انقلاب اسلامی در سرنوشت ایران نقش داشتند و امروز مردمان کشور ما با فرهنگ و اصیل هستند لذا مجلس و دولت باید پاسخگوی مردم باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم با تاکید بر عملکرد ضعیف مسئولین فعلی کشور و استان تصریح کرد: اگر مردم ما دارای ریشه های اصیل و دارای فرهنگی غنی هستند، قطعا مدیری که در جامعه منصوب می شود باید از طبقه و جنس همین مردم باشد. مدیر نباید فقط به فکر خانواده و نزدیکان خود و پرکردن حسابهای شخصی خود باشد. مدیر، مسئول، نماینده و مجلسی اهل است که دلسوز مردم باشد و از جان، مال و آبروی خود برای مردم هزینه کند.

وی افزود: نماینده ای که بعد از ۴سال حضور در مجلس از یک کارمند تبدیل به یک میلیاردر می گردد به حتم نمی تواند دلسوز مردم باشد.

 آقازاده با اشاره به وجود منابع فراوان در کشور اذعان داشت: اگر مدیران دلسوز، توانمند، با غیرت و اهل خیر بتوانند از این منابع در راستای تامین خواسته های مردم استفاده کنند، بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه اشتغال، اقتصاد و… حل خواهد شد. در صورت استفاده صحیح از منابع نه تنها از کوچ جوانان به استان های همجوار برای پیاده کردن شغل جلوگیری می شود بلکه جوانانی از استان های دیگر برای پیدا کردن شغل به گیلان خواهند آمد.

کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان رشت با اظهار تاسف از مشکلات بوجود آمده برای مردم در بحران برف اخیر اذعان داشت: در برف سالجاری شاهد خونمردگی در پست های مدیریتی گیلان بودیم.

 آقازاده با تاکید بر عدم ثبات مدیریتی شهری و استانی در گیلان یادآور شد: مدیران فعلی استان گیلان در طی بارش یک برف ۶۰ سانتی متری آنچنان که باید نتوانستند مدیریت بهینه داشته باشند.

وی افزود: آنچه استان ما را رنج می دهد، عدم استفاده از جوانان و نیروهای شایسته، توانمند، کارآمد در مسندهای مدیریتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: متاسفانه چند سالی است که وجود نیروهای جوان و متعهد در گیلان به فراموشی سپرده شده است. ما باید رای مردم را امانت بدانیم. رای مردم فرصت ایثارگری و خدمت به مردم است و امیدوارم افراد منتخب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جهت اولویتهای اشتغال جوانان و بکار گیری نیروهای جوان، متعهد و متخصص کوشاتر از نمایندگان دوره های ماقبل خود باشند و در جلوگیری از تجاوز به حقوق مردم توسط مسئولین ثابت قدم و فعال باشند.

Share