با توجه به شيوع ويروس کرونا؛

سامانه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان راه اندازی شد

اعضا و کارفرمایان می توانند از طریق گفتمان آنلاین با پرسنل سازمان ارتباط داشته باشند و سوالات و درخواستهای خود را مطرح نمایند. فضای گفتمان الکترونیکی به صورت متنی و گفتاری برای کاربران مهیاست تا بتوانند به صورت دوطرفه به پرسش و پاسخ بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تدبیر هیات مدیره سازمان جهت حفظ سلامتی و کاهش مراجعه اعضا و مراجعان به همت واحد فناوری اطلاعات، سامانه خدمات غیر حضوری سازمان راه اندازی شد.

در این سامانه اعضا و کارفرمایان می توانند از طریق گفتمان آنلاین با پرسنل سازمان ارتباط داشته باشند و سوالات و درخواستهای خود را مطرح نمایند. فضای گفتمان الکترونیکی به صورت متنی و گفتاری برای کاربران مهیاست تا بتوانند به صورت دوطرفه به پرسش و پاسخ بپردازند. گفتنی است امکان ارسال و دریافت مدارک از این سامانه میسر می باشد و نیاز به مراجعه حضوری را به صفر می رساند. ارائه خدمات غیرحضوری برای سایر واحدها در اسرع وقت انجام خواهد شد.

جهت ورود به سامانه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی سازمان می توانید از این لینک اقدام کنید.

میزخدمت در دفتر نمایندگی رشت شروع به کار کرد

همچنین جهت کاهش حضور مراجعان و حفظ سلامتی اعضا و کارکنان سازمان میز خدمت در دفتر نمایندگی رشت از روز ۱۳ اسفند شروع به کار کرد. با راه اندازی میز خدمت مراجعه کنندگان بدون حضور در طبقات و واحدهای سازمان مسائل و مشکلات خود را مرتفع می کنند. این سازو کار با ممانعت از ورود و مراجعه مکرر افراد به درخواستهای آنها در حداقل زمان پاسخ می دهد.

Share