فرماندار رشت خبر داد:

برپایی هرگونه چادر ممنوع؛ طرح غربالگری در ورودی رشت و کنترل سختگیرانه ورود مسافران

فرماندار رشت از اجرای طرح غربالگری و کنترل تردد در ورودی این شهرستان در راستای کنترل و کاهش ورودی های شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی زاده صبح امروز در دهمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رشت با تاکید بر اینکه هر گونه تجمعات در سطح شهر موجب  تشدید مشکلات می شود، هشدار داد:  حضور مردم در بازار برای خریدهای نوروزی و حضور گردشگران تهدیدی جدی  برای سلامت شهرستان محسوب می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و احتمال حضور مسافران ، افزود: طرح غربالگری و کنترل تردد خودروها در  ورودی شهرستان رشت، سخت گیرانه  اجرایی می شود و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، اجازه ورود داده نخواهد شد.

دکتر مومنی زاده با تاکید بر این مطلب که ما مسئولان اداری و اجرایی و به عنوان خدمتگزاران مردم در قبال حفظ جان و سلامت مردم مسئول هستیم، اضافه کرد: جدای از مسئولیت خویش  به عنوان یک شهروند گیلانی، نمی توانیم در این زمینه بی تفاوت باشیم.

فرماندار شهرستان رشت  ادامه داد: همچنین در ورودیهای استان از سوی ماموران مربوطه وضعیت بحرانی شهرستان در زمینه بیماری کرونا به آنان گوشزد خواهد شد، تا بتوانیم تا حد امکان آنان  را از ادامه سفر منصرف  نماییم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از اماکن اقامتی در سطح شهرستان حق باز بودن و ارائه خدمات به گردشگران ندارند، افزود: به هیچ وجه به مسافرانی که به هر نحوی در سطح شهرستان حضور پیدا کنند، اجازه برپایی چادر داده نخواهد شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم تعداد زیادی از مردم برای خرید عید در بازارها حضور پیدا می کنند، تاکید کرد: عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موجب وخیم تر شدن اوضاع خواهد شد و در صورت تداوم این موضوع در راستای ایجاد محدودیت بیشتر در بازار تصمیم گیری خواهد شد.

Share