طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی؛

انتصاب معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مدیرکل حوزه ریاست و مدیر مجتمع بندری کاسپین

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، در راستای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های نیروی انسانی سازمانی و استانی، در احکام جداگانه ای معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مدیرکل حوزه ریاست و مدیر مجتمع بندری کاسپین را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های نیروی انسانی سازمانی و استانی، در احکام جداگانه ای معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مدیرکل حوزه ریاست و مدیر مجتمع بندری کاسپین را منصوب کرد.

براین اساس سید حجت مهدوی سعیدی از مدیران سابق فرهنگی استان گیلان از سوی مدیرعامل سازمان به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد و مجید فاتحی که پیش از این در این سمت مشغول به خدمت بود به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان انتخاب شد.

از سوی دیگر افشین عزیزی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر مجتمع بندری کاسپین منصوب شد و از خدمات مهندس سید مهدی کسایی مدیر پیشین این مجتمع بندری نیز قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است سید حجت مهدوی سعیدی پیش از این مشاور فرهنگی معاون رئیس جمهور و رئیس کمیته توسعه و فرهنگ  سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، رئیس واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده است.

Share