بازرس کل گیلان با انتقاد از شریط موجود؛

عملکرد مدیران در بارش برف مثبت نیست | اگر ستاد بحران تشکیل نمی‌شد، تفاوتی نمی‌کرد

بازرس کل استان گیلان با بیان اینکه ارزیابی مثبتی از عملکرد مدیران در پی بارش برف نداریم، گفت: با مدیرانی که وظایف‌شان را به نحو صحیح انجام نداده‌اند، در چارچوب قانون برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سیف‌الله مسرور در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت موجود در پی بارش برف ارزیابی شما از عملکرد مسئولین در مدیریت اوضاع چیست؟ اظهار کرد: در خصوص شرایط پیش آمده ارزیابی مثبتی از عملکرد مدیران نداریم و به عنوان مسئول نظارتی از شرایط موجود گله‌مند هستم و به نظرم اگر ستاد بحران هم تشکیل نمی‌شد، تفاوتی هم در شرایط موجود ایجاد نمی‌شد.

بازرس کل استان گیلان با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار به همراه تعدادی از مدیران در مسیر امامزاده هاشم و سروان حضور دارند تا مشکلات رفع شود، افزود: متاسفانه این مسیر وضعیت خوبی نداشته و به مدت ۱۵ ساعت مسدود بوده که سبب نارضایتی و رنجش خاطر مردم و مسافران شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت موجود شرایط خاص بحرانی نبوده و فقط بارش برف داشتیم، لذا عملکرد مدیران ارزیابی و علل مشکلات بررسی می‌شود و در آینده نزدیک به اطلاع مسئولین، مردم و اصحاب رسانه می‌رسد.

مسرور با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر گفت: از عملکرد مدیریت بحران شهری راضی نیستم و ارزیابی مثبتی هم از عملکرد آنها در خصوص ساماندهی بارش برف و بکارگیری امکانات موجود گزارش نشده است.

بازرس کل گیلان بیان کرد: برخی مدیران هم طی ۲۴ ساعت گذشته در مسیر امامزاده هاشم بوده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد اما مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند و نتایج مطلوبی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه مدیران را موظف به پاسخگویی به مردم می‌کنیم، اضافه کرد: با مدیرانی که وظایف‌شان را به نحو صحیح انجام نداده‌اند، در چارچوب قانون برخورد می‌کنیم.

Share