بهراد ذاکری: بابت ناتوانی غیرقابل توجیه شرمنده ‌یم!

عذرخواهی عضو شورای شهر رشت از ضعف‌های مشهود مقابله با بارش برف

ذاکری گفت: نگاهی به استان های مجاور ما در زمینه مقابله با بارش برف نشان از ناتوانی غیر قابل توجیه ما در این باره است که بابت آن شرمنده مردمیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهراد ذاکری، رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر رشت با اشاره به بارش برف نوشت:

خدا را شاکرم که برف امروز در مقایسه با سال ۸۳ و ۸۶ به میزان کمتری بارید در غیر این صورت احتمالا شرایط بسیار بدتری را تجربه میکردیم.

نگاهی به استان های مجاور ما در زمینه مقابله با بارش برف نشان از ناتوانی غیر قابل توجیه ما در این باره است که بابت آن شرمنده مردمیم.

وقتی سازمان خدمات موتوری شهرداری رشت به یک باره منحل میشود و خودرو های شهرداری بدون هیچ نظارت و بازبینی هر سال فرسوده تر می شوند، نتیجه ای بهتر از این حاصل نمیگردد.

بودجه های پیش بینی شده در نوسازی ناوگان هیچ وقت محقق نشده و تخصیص نمیابند چون ما در شورای شهر نتوانسته ایم برای اولویت در قرار گرفتن آن جدیت لازم را داشته باشیم.

به جای برگزاری جلسات متعدد و اعلام آمادگی در مقابله با بحران امروز نشان دادیم که ظرفیت واقعی ما در مقابله با همین میزان برف چقدر پایین بوده و سالهای گذشته هم شانس آورده ایم که برفی نباریده است.

عدم وجود امکانات و ماشین آلات باید در یک بازه زمانی مشخص و با احیا سازمان خدمات موتوری شناسایی و به مرور کاهش یابد.

اما پرسنل شهرداری رشت تمام تلاش خود را با حداقل تجهیزات به کار گرفتند که همین جا بر خود لازم میدانم از تک تک آنها تشکر کنم.

و اما درباره قطع برق در سراسر شهر ظاهرا آقایان جز فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت حرف دیگری برای گفتن ندارند که این ضعف به شخص آقای استاندار برمیگردد که مدیران اینچنینی در استان مشغول فعالیتند.

اگر در بدو ورود به شورا به سالاری استاندار وقت گیلان و سپس زارع نامه نوشتم و بر مدیریت جامع شهری به عنوان پیش شرط توسعه تاکید کردم، امروز نتیجه عدم توجه به همان نامه را میبینیم که از اداره راه استان تا اداره برق و شهرداری همه دچار سردرگمی و ضعف مشهود در انجام وظایف خود هستند.

Share