معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حرکت در مسیر مقاومت با شتاب در حال انجام است|ضرورت شناخت مکتب سردار سلیمانی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ با تظاهر و غرور از طرح معامله قرن رونمایی کرد افزود: به بیان یکی از روزنامه های صهیونیستی، طرح معامله قرن طرحی شکسته خورده و نمایشی بیش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار یدالله جوانی در سی و سومین یادواره شهدای روستای دیودره و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امشب در مسجد شهید بهشتی این روستا از توابع شهرستان رودسر برگزار شد، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران برای مقابله با دشمن باید در تمام زمینه ها قوی باشد، افزود: اگر ملت ما بخواهد در برابر دشمنان عزت و شرافت خود را حفظ کند باید قوی و قدرتمند در تمام زمینه ها باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حوزه نظامی به اقتدار رسیده و در منطقه نفود و عمق راهبردی دارد، اظهار کرد: با تکیه بر قدرت می توانیم، جغرافیایی مقاومت را فراتر از منطقه به سراسر جهان گسترش دهیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی با شهادتش دنیا را دگرگون و تحت تاثیر قرار داد گفت: این شهید بزرگوار طی چهل سال مقاومت مستمر و ایستادگی هیچگاه در جهادش وقفه و خستگی دیده نمی شد.

جوانی، سردار سلیمانی را قهرمان ملی برای تمام ملت ایران و جبهه مقاومت دانست و افزود: مقام معظم رهبری در وصف ایشان می فرمایند شهید سلیمانی شهید زنده است و من در برابر ایشان تعظیم می کنم.

ضرورت شناخت مکتب سردار سلیمانی

وی با بیان اینکه آمریکا ناجوانمردانه قهرمان ملی ما را به شهادت رساند، تصریح کرد: مجاهدت سردار سلیمانی در مسیر خدمت به مردم بود و این عاملی بود که همه مردم با گرایش های مختلف به ایشان علاقمند هستند.

جوانی با تاکید بر اینکه مکتب سردار سلیمانی را باید بیاموزیم و در راستای گسترش آن تلاش کنیم، ادامه داد: کار برای خدا کردن، ولایتمداری، انقلابی گری، سازش نکردن با دشمن، مقاومت، ایستادگی در برابر دشمنان، ساده زیستی، مردم داری و … از ویژگی های مکتب سردار شهید سلیمانی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توصیه حاج قاسم درباره محل دفنش در گلزار شهدای کرمان و در کنار قبر دوست شهیدش حسین یوسف الهی گفت: شهید سیلمانی درباره شهید یوسف الهی می گوید که این شهید بزرگوار ره صد ساله را یک شبه طی می کند و به مقامی می رسد که دیگران به این مقام نمی رسند.

حرکت در مسیر مقاومت با شتاب در حال انجام است

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم با سیاه نمایی بدنبال خارج کردن جوانان از صحنه است، گفت: دشمن بدنبال آن است نسل جوان را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و ضعف ها را برجسته کند.

جوانی با بیان اینکه سردار سلیمانی مقاومت را در منطقه تبدیل به مکتب کرد، یادآور شد: دشمن تصور می کرد با شهادت ایشان راه و مسیر مقاومت دچار سستی شود، اما همه چیز حکایت از آن دارد که حرکت در مسیر مقاومت با شتاب در حال انجام است.

بیرون کردن آمریکا از منطقه با شهادت سردار سلیمانی قوت یافته است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، خطای بزرگ راهبردی ترامپ بود، گفت: بیرون کردن آمریکا از منطقه با شهادت سردار سلیمانی قوت یافته است و اگر آمریکایی ها بخواهند در منطقه بمانند قطعا هر روز باید جنازه هایشان را از منطقه جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم پایه، در منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است، یادآور شد: این مقاومت مردم پایه، که حاصل مجاهدت های شهید سلیمانی است اجازه حضور آمریکایی ها در این منطقه را نخواهد داد و بنابراین آمریکا راهی جز فرار ندارد.

طرح معامله قرن، فلسطینی ها را متحدتر کرده است

جوانی با بیان اینکه ترامپ با تظاهر و غرور از طرح معامله قرن رونمایی کرد افزود: به بیان یکی از روزنامه های صهیونیستی، طرح معامله قرن طرحی شکسته خورده و نمایشی بیش نیست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح معامله قرن همانند سایر نقشه های شوم دشمنان هیچگاه به نتیجه نمی رسد، گفت: این نقشه شیطانی فلسطینی ها را متحدتر کرده است و آمریکایی ها در آستانه یک شکست قرار داده است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای سلطه بر منطقه و انقلاب اسلامی هزاران میلیارد هزینه کرده است، افزود: آمریکا بدنبال آن است که بر جهان سلطه یاید اما امروز تمام کشورهای منطقه خواهان خروج آمریکا از منطقه هستند، بنابراین فرار آمریکا از منطقه قطعا اتفاق خواهد یافت و این خروج راهبردی ترین شکست تاریخی آمریکا خواهد بود.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا بر رای مردم اثر گذارد و در نهایت انتخاباتی کمرنگ و بی رمق برگزار شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات دسیسه های دشمن را خنثی و مجلسی انقلابی انتخاب خواهند کرد افزود: اصل انتخابات مبتنی بر حضور حداکثری مردم است.

عکس: ابوالفضل شکری

Share